Eduplus

5. İnsan Kaynakları Yönetimi ve Dijitalleşme Zirvesi – 21 Ekim 2021

İK Gelişim Salonu

Selen Evin

Workforce İnsan Kaynakları İşe Alım ve Operasyon Direktörü

Oturum Konusu
(08.50-09.05) İşe Alımlarda Marka Değeri ve Dijitalleşme
Selen Evin Kimdir?
Doğu Akdeniz Üniversitesi İşletme bölümünden lisans, Yeditepe Üniversitesi’nden İnsan Kaynakları ve MBA yüksek lisanslarına sahip olan Selen Evin, bankacılık sektöründe insan kaynakları kariyerine başlamış, teknoloji, üretim, medya ve hizmet sektörlerinde İnsan kaynaklarının çeşitli fonksiyonlarında yöneticilik yapmıştır. 17 yıllık insan kaynakları ve işe alım deneyiminin ardından, işe alım danışmanlık hizmeti veren Workforce İnsan Kaynakları’nın İşe Alım Direktörü ve Kurucu Ortağı olarak çalışmaya devam etmektedir.


Zafer Çavdar

Turkcell Global Bilgi İnsan Kaynakları Genel Müdür Yardımcısı

Oturum Konusu
(09.05-09.20) Kalbe Dokunan Dijital Çalışan Deneyimi Tasarlamanın İpuçları
Zafer Çavdar Kimdir?
Turkcell Global Bilgi İnsan Kaynakları Genel Müdür Yardımcısı Zafer Çavdar, Uludağ Üniversitesi Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri bölümünde lisans ve Marmara Üniversitesi Yönetim ve Organizasyon bölümünde yüksek lisans eğitimini tamamlamıştır. 18 yıllık İnsan Kaynakları deneyimi içerisinde 2011-2013 yılları arasında Yıldız Holding’de ve 2013-2016 yılları arasında Türk Telekom’da çeşitli yöneticilik pozisyonlarında görev yapmıştır. Profesyonel Koç unvanına sahip olan Çavdar, 2016 yılından itibaren Turkcell Global Bilgi’de İnsan Kaynaklarından sorumlu Genel Müdür Yardımcısı olarak görevini sürdürmektedir.


Güldem Berkman

Amgen Türkiye ve Gensenta İlaç Genel Müdürü

Oturum Konusu
(09.20-10.15) Kadın ve Liderlik
Güldem Berkman Kimdir?
Güldem Berkman, 1 Temmuz 2017 den beri Amgen ve Mustafa Nevzat Türkiye Genel Müdürü olarak görev yapmaktadır. Bu görevi öncesinde, 2001-2017 yılları arasında Novartis’de Macaristan ve ardından Türkiye Ülke Başkanlığı son olarak da Novartis’in Basel’deki ana merkezinde Novartis Değişim Programı Global Liderliği görevini yürütmüştür. 1991 yılında Boğaziçi Üniversitesi’nden Kimya Mühendisi olarak mezun olan Güldem Berkman, ilaç sektörüne başlamadan önceki iş hayatının ilk 10 yılında Danone ve Eczacıbaşı Procter & Gamble da Hızlı Tüketim sektörlerinde tecrübe edinmiştir. İlaç endüstrisindeki deneyimlerinin yanı sıra, önemli sivil toplum kuruluşlarında da liderlik pozisyonlarında görev alan Güldem Berkman, Araştırmacı İlaç Firmaları Derneği (AİFD) Başkanlığı, Uluslararası Yatırımcılar Derneği (YASED) Başkan Yardımcılığı, İsviçre Ticaret Odası Başkan Yardımcılığı görevlerini yürütmüştür.


Berrin Yılmaz

Akçansa İnsan Kaynakları Genel Müdür Yardımcısı


Berrin Yılmaz Kimdir?
Berrin Yılmaz, 1993 yılında Orta Doğu Teknik Üniversitesi İşletme bölümünden mezun olduktan sonra, 1995 yılında Bilkent Üniversitesi MBA Yüksek Lisans programını tamamladı. Kariyerine 1995 yılında Eczacıbaşı Holding’te İnsan Kaynakları Uzmanı olarak başlayan Yılmaz, sırasıyla Eczacıbaşı-Baxter İnsan Kaynakları Müdürü, Roche İlaç İnsan Kaynakları Direktörü, Atrain Danışmanlık Gmbh Türkiye ofisinde Genel Müdür olarak görev aldı. 2017-2018 yılında Sabancı Holding’te İnsan Kaynakları Direktörü olarak görevini sürdüren Yılmaz, 01.07.2018 tarihi itibarıyla Akçansa’da İnsan Kaynakları Genel Müdür Yardımcılığı görevine atandı.


Ebru Taşcı Firuzbay

Metro Türkiye İnsan Kaynakları Direktörü ve Yönetim Kurulu Üyesi


Ebru Taşcı Firuzbay Kimdir?
Ebru Taşcı Firuzbay, Yıldız Teknik Üniversitesi Matematik Mühendisliği’nden mezun olduktan sonra çalışma hayatına Garanti Bankası’nda Management Trainee olarak başlamış; şube, bölge ve genel müdürlük İşletme Bankacılığı birimlerinde görev almıştır. Kariyerine 2005 yılında Türk Ekonomi Bankası’nda Bireysel Bankacılık çatısı altında satış ve strateji planlama yöneticisi olarak devam eden Firuzbay daha sonra Şubat 2011 – Mayıs 2018 tarihleri arasında BNP Paribas Cardif Türkiye’ye İnsan Kaynakları ve Organizasyon’dan sorumlu Genel Müdür Yardımcısı ve İcra Kurulu Üyesi olarak görev almıştır. Haziran 2018’de Alternatif Bank’a İnsan Kaynakları Genel Müdür Yardımcısı olarak katılan Firuzbay, insan kaynakları alanındaki tecrübesinde, satış ve pazarlama deneyimi olan bir İnsan Kaynakları profesyonel gözüyle görev aldığı grup şirketlerinin entegrasyon ve transformasyon süreçlerinde kritik sorumluluklar almış, İnsan Kaynağı Yönetimi ile ilgili tüm süreçlerinin yapılandırılması, organizasyonel verimlilik ve kurum kültürü ile ilgili projelerin liderliğini yapmıştır. Ebru Taşcı Firuzbay aynı zamanda PERYON Yönetim Kurulu Üyelisi ve “Yönetim Kurulunda Kadın Derneği”nin 3. Dönem mentisidir ve kadının iş hayatındaki yönetici rolünü destekleyen projelerde gönüllü olarak yer almaktadır.


İrem Erdoğan

Borusan Cat – İK ve Gelişimden Sorumlu İcra Kurulu Üyesi


İrem Erdoğan Kimdir?


Naime Bahar Tura

CarrefourSA İnsan Kaynakları ve Sürdürülebilirlik Genel Müdür
Yardımcısı


Naime Bahar Tura Kimdir?
1994 yılında Marmara Üniversitesi İngiliz Dili ve Edebiyatı bölümünden mezun olmuştur. 1996 yılında İnsan Kaynakları ekibine dahil olduğu Delphi Otomotiv’de Ücret, Expat Yönetimi ve Raporlama alanlarındaki sorumlulukları ile İnsan Kaynakları Müdürü olarak 2012 yılına kadar görev almıştır. 2012 yılında Sandoz İlaç’a Teknik Operasyonlar İnsan Kaynakları Müdürü olarak geçiş yapmış, ardından İnci Holding bünyesindeki İncitaş’ta Kurumsal Gelişim ve İK Müdürü olarak çalışmıştır. 2014 yılı itibarıyla ISS Grup Şirketleri İnsan Kaynakları Direktörü olarak başladığı görevini 2018’de ISS Türkiye Grup İnsan ve Kültür Genel Müdür Yardımcısı olarak tamamlamıştır.
27.05.2019 tarihinde Şirketimiz İnsan Kaynakları Genel Müdür Yardımcısı olarak atanmış olup, 01.02.2021 tarihinden itibaren İnsan Kaynakları ve Sürdürülebilirlik Genel Müdür Yardımcısı olarak görevine devam etmektedir.


Tuba Kara Albek

ING Türkiye İnsan Kaynakları Direktörü


Tuba Kara Albek Kimdir?
Tuba Kara Albek has over 20 years of experience in human resources with specialisatio, cultural business transformation, start-up projects, private equity management, collective bargaining agreements and negotiations with trade unions.
Prior to joining ING Turkey, she held several leadership roles in local, global and private equity companies in various industries including KFC Turkey, Turkcell Telecommunication, Comdata Call Center Services, Doğtaş Kelebek Furniture, Huhtamaki Packaging, Magna Intier Automotive and Havaş Ground Handling.
She is Founding Board Member and prior Training Committe Chair of LEAD Network Turkey Chapter (Leading Executives Advancing Diversity) which is a community formed by top executives to attract, retain and advance women in the retail and consumer goods industry in Europe through education, leadership and business development.
She is an Executive Coach certified by CTI Coactive Coaching Institute. She also attended Gestalt Training Program for 2 years developed by Hanna Scherler based on the principles of the Gestalt Institute of Cleveland Model.
Tuba holds a Bachelor’s in English Language and Teaching; a Master’s in Human Resources Management.
She is married and likes travelling, watching movies and Latin dancing.


Derya Şendil

Biggloyalty Genel Müdür

Oturum Konusu
(10.40-11.00) Dijital Dönüşüm – Çalışan Takdir ve Ödüllendirme
Derya Şendil Kimdir?
1964 senesinde Balıkesir ‘ in Burhaniye ilçesinde doğdu.
Kuleli Askeri Lisesi’nden sonra Üniversite eğitimini Boğaziçi Üniversitesi İngiliz Dili ve Edebiyatı
Bölümünde tamamladı.
Turizm sektöründe kurumsal incentive ve motivasyon seyahatleri alanında uzun yıllar çalıştı.
1996 senesinde Internet üzerinden seyahat hizmetleri satan ilk şirketini kurdu ve bir sene sonra dönemin en büyük portali Yahoo’yu Türkiye‘ye getirdi.
1999 senesinde, aralarında Türkiye’nin ilk online alışveriş sitelerinden Sanalmagaza.com‘un da yer aldığı Biggplus grubunun kurucuları arasında yer aldı.
2000 senesinden bu yana Türkiye ‘ nin en büyük Sadakat Programları şirketi Biggloyalty ‘ nin Genel Müdürü olarak çalışma hayatına devam etmektedir.
Biggloyalty markası Biggstars, Biggclub, Biggrewards ve Biggymobil yazılımlarıyla TÜRKIYE, ABD, AVRUPA ve ORTA DOĞU bölgeleri başta olmak üzere 95 ülkede hizmetlerini sunmaktadır.


Melis Abacıoğlu

Wellbees Kurucu

Oturum Konusu
(11.00-11.15) Wellbeing Analytics: Ölçüyorum, O Halde Varım!
Melis Abacıoğlu Kimdir?
Melis Abacıoğlu, bir seri girişimci. Kız çocuklarını toplumsal cinsiyet yargılarına meydan okuyan bireyler olarak yetiştirerek güçlendirmek amacıyla Türkiye’nin 14 farklı lokasyonunda 9-24 yaş arası 500’den fazla kız çocuğuna ücretsiz eğitimler sağlayan sosyal girişim Kızlar Sahada’nın kurucusu. Spor aracılığıyla sosyalleşme platformu olan SWEATers App’ın kurucu ortaklarından. Kurumlar ve çalışanlar için esenlik odaklı yeni çalışma ortamlarını tetikleyen sosyal kurumsal wellbeing platformu Wellbees’in kurucusu. Wellbees bugün, 34 şirkette,10 ülkede, beş dilde 70 bine yakın çalışana hizmet veren B2B, SaaS bir İnsan Kaynakları Teknolojisi ürünü. Melis, Columbia Üniversitesi Matematik ve Sanat Tarihi çift anadal mezunu ve herkesin birbirine destek olurken kendini gerçekleştirdiği bir dünya için çalışıyor. Tüm bunların yanında, evin içinde Tazmanya Canavarı gibi oradan oraya koşan Mila’nın annesi olan Melis; kendini çok tutkulu bir okuyucu, koşucu ve anı koleksiyoncusu olarak tanımlıyor.


Cem Sezgin

Deloitte Danışmanlık-Şirket Ortağı/İnsan Kaynakları Hizmetleri

Oturum Konusu
(11.15-12.15) 5 Farklı Sektörde Etkili İnsan Kaynakları Yönetimi
Cem Sezgin Kimdir?
Sezgin, Deloitte Türkiye kariyerine 1994 yılında denetim bölümünde başlamış, beş senelik deneyim sonrası Finansal Dönüşüm Hizmetlerinden sorumlu olarak danışmanlık bölümüne geçmiştir. Geride kalan 20 sene boyunca, 500’den fazla şirkete Kurumsal Dönüşüm, Yeniden Yapılanma, Entegre Performans Yönetimi, Hızlı Kapanış ve Konsolidasyon, Yönetim Raporlaması, Faaliyet Modeli ve Müşterek Hizmetler, İK Dönüşümü, ERP Seçim ve Uygulama, Risk Yönetimi, UFRS Dönüşüm ve Yeni TTK Uyum gibi alanlarda hizmetler vermiştir. CFO’lar ve Mali İşlerle ilgili sayısız makalesi ve çalışması bulunmaktadır. 1999 yılından beri SMMM olan Sezgin, aynı zamanda TÜBİSAD ve BJK Kongre Üyesidir.


Bahattin Aydın

Yıldız Holding İnsan ve İş Destek Başkanı


Bahattin Aydın Kimdir?
Bahattin Aydın, 1997 Boğaziçi Üniversitesi Psikoloji mezunudur. Ülker, Avea ve Türk TELEKOM’da İnsan Kaynakları alanında üst düzey görevlerde bulunmuştur. Halen Yıldız Holding’de Genel Müdür Yardımcısı olarak görev yapmaktadır


Mehmet Emre Vural

Türk Telekom İnsan Kaynakları Genel Müdür Yardımcısı


Mehmet Emre Vural Kimdir?
Mehmet Emre Vural, 1990 yılında Kara Harp Okulu’ndan Elektrik & Elektronik bölümünden mezun olduktan sonra, 1991 yılında Topçu ve Füze Okulunu tamamlamıştır. İş hayatına 1994 yılında Kraft Foods’da başlamış, İnsan Kaynakları, İdari İşler, Bilgi İşlem ve Hukuk fonksiyonlarını da uhdesine alarak şef, müdür ve koordinatör seviyelerinde görev yapmıştır. 2002 yılında Ülker Grubuna katılan Vural, burada da işe alım müdürlüğü, İK iş ortaklığı, Uluslararası Operasyonlar Direktörlüğü ve Yıldız Holding İK Direktörlüğü görevlerinde bulunmuştur. 2012 yılında Matlı AŞ’de yönetim kurulu üyesi ve genel müdür olarak görev yaptıktan sonra, 2014 yılından itibaren Destek Holding CEO’su olarak çalışmıştır. Bu görevleri boyunca çeşitli reorganizasyon, iyileştirme, implementasyon ve lansman projelerini tamamlamıştır. Mehmet Emre Vural, Aralık 2019 tarihinden itibaren Türk Telekom İnsan Kaynakları Genel Müdür Yardımcısı olarak görevini sürdürmektedir.


Gökhan Ermiş

Polyplex İK ve İdari İşler Genel Müdür Yardımcısı


Gökhan Ermiş Kimdir?
Gökhan Ermiş, Dokuz Eylül Üniversitesi İ.İ.B.F / İşletme bölümü mezunudur. 2007 yılında İstanbul Üniversitesi İnsan Kaynakları Yönetimi sertifika programını tamamlamıştır. 1999 tarihinden bu yana iş yaşımını insan kaynakları profesyoneli olarak sürdürmektedir. 2007-2014 tarihleri arasında E.G.O. Blanc und Fischer & Co. GmbH Türkiye üretim tesisi (E.G.O Elektrikli Aletler San. A.Ş.) İK& İdari İşler Müdürü olarak çalışmıştır.2014 Nisan ayından bu yana Polyplex Corporation Ltd’in Türkiye üretim tesislerinde (Polyplex Europa Polyester Film A.Ş) İK ve İdari İşlerden sorumlu Genel Müdür Yardımcısı olarak çalışmaktadır. 2010-2012 tarihleri arasında Peryön Trakya Şubesi’nde Yönetim Kurulu üyeliği ve 2014-2016 tarihleri arasında HR Trakya oluşumunun Başkanlığını yapmıştır.


Eray Karaduman

Kordsa Genel Müdür Yardımcısı, İnsan Kaynakları Hukuk ve Bilgi
Teknolojileri


Eray Karaduman Kimdir?
Karaduman, profesyonel iş hayatına 1999 yılında başlamış ve 2002 yılında Sabancı Topluluğu’na katılarak Bossa ve Temsa’da İnsan Kaynakları alanında görev almıştır. 2009 yılında, Türkiye’de elektrik dağıtım şirketlerinin özelleştirme projelerinden önemli bir tanesi olan Başkent Elektrik şirketinin Enerjisa tarafından devralınması sürecinde yer almış ve 2012 yılına kadar İnsan Kaynakları Müdürü görevini üstlenmiştir. 2012 yılında Coca Cola İcecek şirketine geçiş yaparak Türkiye, Pakistan, Ortadoğu ve Orta Asya Ülkelerinde insan kaynakları ve toplu iş sözleşmesi süreçlerinin liderliğini yapmıştır. Karaduman, 2015-2020 yılları arasında Unilever şirketinde Kuzey Afrika, Orta Doğu, Türkiye, İran, Orta Asya ve Rusya ülkeleri için Tedarik Zinciri ve Türkiye Satış ve Pazarlama fonksiyonlarından sorumlu İnsan Kaynakları Direktörü olarak çalışmıştır. Eray bu sorumluluklarına ek olarak Unilever’in Global Sürdürülebilir İstihdam Projesinin Global İnsan Kaynakları Liderliğini üstlenmiştir. Eray Karaduman profesyonel hayatı boyunca ulusal ve uluslararası alanda insan kaynakları dönüşüm projeleri ve toplu iş sözleşmeleri ve uluslararası sendika konfederasyonları ile yapılan müzakere, sözleşme ve projelere liderlik etmiştir. Eylül 2020 itibariyle Kordsa’ya Genel Müdür Yardımcısı olarak katılmış olup, şirketin icra komitesinde İnsan Kaynakları, Bilgi Teknolojileri, Hukuk ve Uyum fonksiyonlarından sorumludur.


Uğur Çoruh

Webhelp İnsan Kaynakları Genel Müdür Yardımcısı


Uğur Çoruh Kimdir?
İnsan kaynakları, strateji ve yönetim danışmanlığı alanlarında 30 yıla yakın iş deneyimi olan Çoruh, uluslararası şirketlerin üst düzey İnsan Kaynakları yöneticiliği pozisyonlarında hem yerel hem de global düzeyde yönetsel sorumluluklar üstlenmiştir. Bilişim, perakende, üretim gibi farklı sektörlerdeki firmaların insan kaynaklarının yeniden yapılandırılması ve dönüşümüne liderlik eden Çoruh, 1 Mart 2021 tarihinde Webhelp bünyesinde İnsan Kaynakları Genel Müdür Yardımcısı olarak çalışmaya başlamıştır ve aynı zamanda Webhelp Grubun Global İK Liderlik Ekibi üyesidir.


Yunus Emre Aslan

Omega Bigdata Kurucu Ortak ve Genel Müdür

Oturum Konusu
(12.45-13.10) Söyleyişi
Yunus Emre Aslan Kimdir?
Bilkent Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği Lisans ve Yüksek Lisans mezunu olan Yunus Emre Aslan, üniversiteye devam ederken kazandığı BirFikrinMiVar girişimcilik yarışması ile girişimcilik macerasına başlamıştır. Omega Bigdata, 2007 senesinde Bilkent Cyberpark’ta kurmuştur. Kurulduğu günden bu yana tümüyle sadakat sistemleri odağında çalışmalar yapan Omega Bigdata’nın çözümleri an itibariyle 12 farklı ülkede, 80’i çok uluslu, totalde 250 farklı firma tarafından kullanılıyor ve 15 milyondan fazla kullanıcı datası işliyor. Omega Bigdata, firmaların çalışanları, satış ekibi, bayileri ve nihai tüketicileri için ödüllendirme portalları, mobil uygulamalar ve oyunlaştırma kurguları hazırlar. Farklı süreçler üzerinden veri toplar ve bu verilere dayalı pazarlama çözümleri geliştirir. Firmanın TÜBİTAK destekli sadakat yönetim altyapısı birçok kez global yarışmalar tarafından ödüllendirilmiştir. 1985 yılı Denizli doğumlu olan Yunus Emre Aslan evlidir, 1 oğlu vardır ve sıkı bir “action figure” koleksiyoneridir. 10’larca farklı ülkeden oğlu Pars için action figure toplamaktadır.


Ayberk Yurtsever

CBKSoft Kurumsal İletişim Müdürü


Ayberk Yurtsever Kimdir?
1978 yılında Ankara’da doğan Ayberk Yurtsever, 2001 yılında Ankara Üniversitesi İletişim Fakültesi Gazetecilik Bölümü’nden mezun oldu. Daha sonra Sosyal Antropoloji alanında yüksek lisans eğitimi aldı. İş hayatına 1999 yılında Hürriyet Dergi Grubu’nda muhabir olarak başlayan Yurtsever, kariyeri boyunca Türk Kızılayı, UNICEF Türkiye, Netcad Yazılım ve Dece Yazılım’da yönetici ve iletişim danışmanı olarak çalıştı. 2017 yılından itibaren, Bilkent Cyberpark bünyesindeki CBKSoft Yazılım’da Kurumsal İletişim Müdürü olarak görev yapmaktadır.


Gülçe Okan

Tam Finans İnsan Kaynakları Koordinatörü

Oturum Konusu
(13.10-13.25) Tam Anlamıyla Dönüşüm
Gülçe Okan Kimdir?
Gülçe Okan, 2004 yılında mezun olduktan sonra İnsan Kaynakları alanında iş hayatına adım attı. Bu süre zarfında 1 yıl üretim sektöründe Autoliv’de, 15 yıl da bankacılık sektöründe QNB Finansbank’ta görev aldı. Çalışma hayatı boyunca İnsan Kaynakları’nın performans yönetimi, yetenek yönetimi, liderlik gelişimi, çalışan mutluluğu, kurum içi iletişim, organizasyonel gelişim alanlarında uzmanlaşmış ve departman yöneticiliği yapmıştır. 2017 yılından bu yana profesyonel akredite bireysel koçluk ve takım koçluğu yapmaktadır.


Aslı Barış

Doğuş Teknoloji Executive Vice President – CHRO

Oturum Konusu
(13.25-14.25) Yönetim için İnsan Kaynaklarının Stratejik Konumu
Aslı Barış Kimdir?
1993 yılında İktisat Bankası’nda Eğitim Analisti olarak başladığı kariyerinin 14 yılında Türkiye’de ve yurtdışında çeşitli bankalarda İnsan Kaynakları Yöneticisi olarak çalışmıştır. 2007 – 2015 yılları arasında Avea İletişim Hizmetleri A.Ş.’de Çalışan Gelişimi ve Yetenek Yönetimi Direktörü, 2015 yılından 2017 yılına kadar da Experteam A.Ş.’de İnsan Kaynakları’ndan sorumlu Genel Müdür Yardımcısı ve Yönetim Kurulu Üyesi olarak görev yapmıştır.
Orta Doğu Teknik Üniversitesi Kamu Yönetimi ve Siyaset Bölümü mezunu olan Aslı Barış, Marmara Üniversitesi İnsan Kaynakları Yönetimi ve Gelişimi Yüksek Lisans programına devam etmiştir. 2011 – 2013 yılları arasında CTI (The Coaches Training Institute) ve ORSC (Organization and Relationship Systems Coaching) koçluk eğitimlerini tamamlamıştır.
9 Ocak 2017 tarihinden bu yana Doğuş Teknoloji’de Yetenek ve Kültür’den sorumlu Direktör olarak görev yapmaktadır.


Ebru Özgen

Coca-Cola içecek Grup İnsan Kaynakları Direktörü


Ebru Özgen Kimdir?
Coca- Cola İçecek’e 1997 yılında Bütçe ve Planlama Yöneticisi olarak katılan Özgen, 1998-2005 yılları arasında sırasıyla Finans Müdürlüğü ve Doğu Bölgesi Finans Müdürlüğü görevlerini üstlenmiştir. Özgen daha sonra Türkiye Bütçe Planlama ve Ticari Finans Müdürü olarak görev yapmış ve 2013 yılında Türkiye Finans Direktörü pozisyonuna atanmıştır. 1 Ocak 2017 tarihinden bu yana Coca-Cola İçecek İnsan Kaynakları Direktörü görevini sürdürmektedir. Özgen Orta Doğu Teknik Üniversitesi İşletme bölümü mezunu olup Birmingham Üniversitesi’nde Uluslararası Bankacılık ve Finans üzerine MBA yapmıştır. Bilkent Üniversitesi’nden Ekonomi Hukuku yüksek lisans derecesini alan Özgen, SMMM unvanına ve Bağımsız Denetçi ve CIM belgelerine sahiptir.


Dr. Şenay Kızılkaya

Novartis Grup, Türkiye İnsan ve Organizasyon Direktörü


Dr. Şenay Kızılkaya Kimdir?
İnsan Kaynakları alanında 25 yılı aşkın süredir çalışan Senay Kızılkaya, Boğaziçi Üniversitesi Ekonomi Bölümü(‘92) sonrası yine Boğaziçi Üniversitesi’nde Ekonomi Yüksek lisansı programını tamamlamış sonrasında Marmara Üniversitesi’nde Organizasyonel Davranış(’99) alanında doktora derecesini almıştır.
Mayıs 2005’den bu yana Novartis Türkiye İnsan Kaynakları fonksiyonunu “Novartis Grup, Türkiye İnsan ve Organizasyon Direktörü” olarak yöneten Kızılkaya; aynı zamanda Novartis Türkiye Yönetim Kurulu ve Novartis APMA Bölgesi İnsan Kaynakları Üst Düzey Komitelerinin üyesidir. Novartis’e katılmadan önce; Koç Bilgi Teknolojileri Grup’da İnsan Kaynaklarından Sorumlu Üst Düzey Yönetici ve Koç Sistem, KoçNet, Koç Bilgi Grubu Yönetim Kurulu üyeliği görevlerini yerine getiren Kızılkaya’nın; Koç Topluluğu ve Siemens’de Bilgi İşlem,Telekom, Elektrik&Elektronik sektörlerinde ve Ritz-Carlton Otel’lerinde Hizmet sektöründe insan kaynakları ve finans alanında iş deneyimleri bulunmaktadır.
Kızılkaya; Novartis’in 140 ülkedeki çalışanları arasından verdiği “Novartis Global İnsan Kaynakları Başarı Ödülü’nü” 2007 ve 2013 yılında sergilemiş olduğu mükemmel iş ortaklığı, başarılı iş sonuçları ve yenilikçi fikirleri ile kazanmıştır. 2015 ve 2018 yıllarında global alanda Çeşitlilik ve Dahil Etme ve İnsan Kaynakları’nda Dijital Dönüşüm ödüllerini almıştır. 2020’de ise liderlik ettiği “2 Kat Meraklı Olmak” ve ülke çapında üniversitelerle yönetilen “Geleceğin İş Kadınlarını Yetiştiriyoruz” projeleri APMA bölgesi ödüllerini almıştır. Üniversitede misafir öğretim üyesi olarak master dersleri vermektedir.
Senay Kızılkaya’nın; 1995 yılından bu yana Per-Yön üyeliği devam etmekte olup Uluslararası Koçluk Federasyonu, TBV, TELKODER, YASAD ve TÜBİSAD üyesidir.


Cem Ağın

Bilkent Holding Kurumsal Gelişim ve İnsan Kaynakları Koordinatörü / CHRO


Cem Ağın Kimdir?
İş hayatına Anadolu Ajansı Genel Müdürlüğü’nde Dış İlişkiler Sorumlusu olarak başladı. 1997 yılında özel sektöre geçti. 1999 yılında ODTÜ İşletme Fakültesi Executive MBA Programını tamamladı. 2001-2003 yılları arasında Başbakanlık GAP İdaresi’nde İletişim ve Halkla İlişkiler Koordinatörlüğü görevini yürüttü. 2003 yılından itibaren Bilkent Holding ve şirketleri bünyesinde çeşitli görev ve projelerde yer alıyor. 2010 yılında Başkent Üniversitesi’nde Bankacılık Finans Yüksek Lisans programını tamamladıktan sonra SPK Kurumsal Yönetim Derecelendirme Lisansı aldı. Bilkent ve Başkent Üniversitesi’nde öğretim görevliliği yapıyor. Bilkent Üniversitesi İşletme Fakültesi MBA ve Exe.MBA Programları Danışma Kurulu Üyeliği, Bilkent Üniversitesi Öğrenme ve Geliştirme Merkezi Yönetim Kurulu Üyeliği, TUSİAD İstihdam ve Sosyal Güvenlik Çalışma Grubu İcra Kurulu Üyeliği, Uluslararası Koçluk Federasyonu (ICF) Üyeliği, Türkiye Kurumsal Yönetim Derneği (TKYD) Üyeliği ve İnsan Kaynakları Meslek Derneği (İKMD) Yönetim Kurulu Üyeliği görevlerini sürdürmekte olup Bilkent Holding’de Kurumsal Gelişim ve İnsan Kaynakları Koordinatörü (CHRO) olarak çalışmalarına devam etmektedir.


Nil Durukanoğlu

Kredi Kayıt Bürosu CHRO


Nil Durukanoğlu Kimdir?
İnsan Kaynakları alanında çeşitli kurumlarda 22 yılı aşkın süredir görev alan Nil Durukanoğlu, 1999 yılında İstanbul Üniversitesi’nde Siyasal Bilgiler Fakültesi, Maliye Bölümü ve 2019 yılında Bahçeşehir Üniversitesi’nde MBA eğitimini tamamlamıştır. Kariyerine 1998 yılında Pamukbank’ta başlayan Durukanoğlu, 2002 yılında Fortis Bank’ta Kalite ve Eğitim Müdürü, 2005-2013 yılları arasında Türkiye Ekonomi Bankası’nda İşe Alım ve Kariyer Planlama Müdürü, 2013-2017 yılları arasında ise yine aynı bankada İnsan Kaynakları İş Ortağı görevini yürütmüştür. 2017 yılında Denizbank’a katılan Durukanoğlu, çalıştığı dönem içerisinde Banka’nın Akademi Gelişim Bölüm Müdürlüğü görevini üstlenerek, Eğitim, Gelişim, Değerlendirme Merkezi, Organizasyonel Gelişim ve Stratejik İnsan Kaynakları süreç yönetiminde 2020 yılına kadar aktif olarak rol almıştır. Son olarak, Boyner Grup bünyesinde İnsan Kaynakları Direktörü olarak görev alan Durukanoğlu, 2020 yılında KKB ailesine katıldı.


Oya Güldalı

Ajinomoto Türkiye İnsan Kaynaklarından Sorumlu İcra Kurulu Üyesi


Oya Güldal Kimdir?
Güldalı iş hayatına 1993 yılında Toyotasa şirketinde başladıktan sonra sırasıyla Xerox ve The Coca-Cola Company’de görev almıştır. 2005 yılında bugünkü adı ile Mondelez olan Cadbury şirketinde İnsan Kaynakları Direktörü pozisyonunu üstlenmiştir ve Cadbury’nin Kraft tarafından satın alınması dahil bir çok organizasyonel değişim sürecine liderlik etmiştir. 2014 – 2016 yılları arasında Yıldız Holding’de Holding ve Pladis gruplarının insan kaynaklarından sorumlu olup İnsan Kaynakları Başkan Yardımcısı olarak görev almıştır. 2017 yılından beri Ajinomoto Türkiye şirketinde İnsan Kaynaklarından Sorumlu İcra Kurulu Üyesi olarak çalışmaktadır. Oya Güldalı, Orta Doğu Teknik Üniversitesi İşletme Bölümü mezunu olup Marmara Üniversitesi’nde İnsan Kaynakları alanında yüksek lisansını tamamlamıştır.


Güliz Dalaman Yakmacı

BAT Türkiye Ticari Birimler İnsan Kaynakları Direktörü


Güliz Dalaman Yakmacı Kimdir?
1980 Kırklareli doğumludur. Kırklareli Anadolu Lisesi ve Boğaziçi Üniversitesi İşletme bülümü mezunu olan Güliz Dalaman Yakmacı, profesyonel iş hayatına üniversite mezuniyeti ardından 2004 yılında British American Tobacco firmasında başlamıştır. 17 yıllık kariyeri süresince insan kaynakları fonksiyonunda ücret ve ek menfat yönetimi, insan kaynakları ortak hizmetler, insan kaynakları iş ortaklığı, yetenek yönetimi ve organizasyonel gelişim alanlarında Türkiye ve farklı coğrafyalardan sorumlu olacak şekilde birçok rolde görev almıştır. Şu anda BAT Türkiye Ticari Birimlerden Sorumlu İnsan Kaynakları Direktörü olarak görev yapmaktadır. Evli ve 7 yaşında 1 kız çocuk annesidir.


Pınar Anapa

Akbank İnsan ve Kültür Genel Müdür Yardımcısı

Oturum Konusu
(15.15-15.30) Dönüşen Çalışma Modellerinin İş Yaşamına ve Kurum Kültürüne Yansımaları
Pınar Anapa Kimdir?
Pınar Anapa, 1999 yılında Akbank Teftiş Kurulu’nda göreve başlamış, farklı konularda sorumluluklar alarak 2007-2014 yılları arasında Teftiş Kurulu Başkan Yardımcılığı görevini yürütmüştür.
2014-2019 yılları arasında İnsan Kaynakları Yönetimi Bölüm Başkanı olarak görev yapmıştır. Haziran 2019’da İnsan Kaynakları Genel Müdür Yardımcısı olarak atanan Pınar Anapa insan kaynakları ve şube kanalı geliştirme alanlarından sorumludur. Pınar Anapa 1999 yılında Ortadoğu Teknik Üniversitesi İktisat Bölümü’nden, 2006 yılında Sabancı Üniversitesi Executive MBA Programı’ndan mezun olmuştur. London Business School’da insan kaynakları dönüşüm eğitimine katılan Pınar Anapa, Bankalar Etik Kurulu ve Teknolojide Kadın Derneği üyesidir.


Altan Yarar

Inboxage – Co-Founder / Kurucu Ortak

Oturum Konusu
(15.30-15.45) Dijital Dönüşüm’de İK’nın Görevi : Veri Odaklı Verimlilik Analizi
Altan Yarar Kimdir?
Marmara Üniversitesi, Bilgisayar ve Kontrol bölümü mezunu olan Altan Yarar, 2002-2015 yılları arasında Koçnet, Doğan Online,Infonet firmalarında satış yöneticiliği, Amerika merkezli bilgi güvenliği firması Websense firmasında kıdemli satış yöneticiliği ve Siber Güvenlik sistemleri (veri güvenliği ve bilgi sızıntısı önleme / DLP ) kıdemli danışman görevleri üstlenmiştir. Türkiye’de bankacılık ve telekom operatörlerinde gerçekleşen başlıca siber güvenlik projelerine danışman olarak liderlik etmiştir. 2016 yılından itibaren Orta Avrupa’da 2 farklı startup şirkette kurucu ortak olarak girşimcilik hayatına başlamıştır. 2020 yılında Türkiye’de “Big Data” ,”Big Data Visualization” ve “People Analytics” alanında hizmet veren Inboxage firmasında kurucu ortak olarak görevini sürdürmektedir.


Feride Düzduran Gündüz

Sodexo Avantaj İK Direktörü & İcra Kurulu Üyesi

Oturum Konusu
(15.55-16.10) Değişen Dünyada Dönüşen Çalışan Deneyimi
Feride Düzduran Gündüz Kimdir?


Özlem Arslan

Birgi Mefar Group CHRO ve İcra Kurulu

Oturum Konusu
(16.10-16.45) Neler Yapılmalı & Yapılmamalı? Ekip Ruhu, Yetki Devri ve Kriz Yönetimi
Özlem Arslan Kimdir?
Stratejik yönetim ve insan kaynakları alanında çeşitli yönetim rolleri üstlenen Arslan, Birgi Mefar Group bünyesinde CHRO ve İcra Kurulu Üyesi olarak görev almaktadır. Daha önce, uzun yıllar Eczacıbaşı Topluluğu’nda insan kaynakları ve yönetim kademelerinde görev almıştır. Arslan, İstanbul Üniversitesi İşletme Bölümü’nde lisans, Marmara Üniversitesi İnsan Kaynakları Yönetimi alanında yüksek lisans ve Koç Üniversitesi Executive MBA eğitimini tamamlamıştır. Georgetown Üniversitesi Uluslararası İşletme Yönetimi alanında derslere katılmıştır. Yeditepe Üniversitesi İnsan Kaynakları Yüksek Lisans Programı’nda yarı zamanlı öğretim görevlisi olarak görev almakta ve profesyonel koçluk yapmaktadır.


Yavuz Çelik

Fibabanka İnsan Kaynakları Direktörü


Yavuz Çelik Kimdir?
Çelik ,1998-2007 yılları arasında HSBC Bank İnsan Kaynakları Ücret Yönetiminde çalışmaya başladı. Sonrasında 2007-2013 arasında Citibank da Bireysel Bankacılıktan sorumlu Grup Müdürü olarak görev aldı. 2013 den beri Fibabanka İnsan Kaynakları görevinde. Bir kız çocuğu babası olan Çelik İstanbul Üniversitesi Çalışma Ekonomisi ve End. İlişkileri mezunu ve İstanbul Üniversitesi İnsan Kaynaklarında Yüksek Lisans sahibi.


Zehra Marangoz

Eczacıbaşı Esan İnsan Kaynakları Direktörü


Zehra Marangoz Kimdir?
Zehra Marangoz 2015 yılından bu yana Türkiye’de 10 lokasyonda faaliyet gösteren, 5 farklı ülkede ofisleri bulunan Eczacıbaşı Esan’da İnsan Kaynakları Direktörü olarak çalışmaktadır. Çalışma ortamını “önce insan” değeri, “izlenilen, danışılan ve tercih edilen bir kuruluş olma” vizyonu, “sektöründeki en iyi işveren olma” hedefi ve 40 yıllık geçmişinden miras aldığı “aile” anlayışı ile şekillendiren Esan’da çalışmaya başladığı günden itibaren şirketin yurtiçi ve yurtdışında büyüme ve globalleşme hedeflerine paralel olarak en iyi İnsan Kaynakları uygulamalarını devreye alarak, çalışanların ve kurumun sürekli gelişimine destek oluyor. Önceki iş tecrübeleri arasında Kanada merkezli madencilik şirketleri olup, İnsan Kaynakları, İş Sağlığı ve Güvenliği sorumlulukları yürütmüştür. Kriz yönetimi, acil durum yönetimi üyelikleri bulunmaktadır. Marangoz, evli ve 2 çocuk annesidir.


Elif Özer

ÜNLÜ & Co İnsan Kaynakları & Kurumsal İletişim ve Pazarlama Yönetici Direktörü


Elif Özer Kimdir?
Elif Özer, Orta Doğu Teknik Üniversitesi Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik Bölümü’nden mezun olmuştur. Kariyerine, Kent Bank’ta eğitmen ve danışman olarak başlayan Özer, sonrasında HSBC İnsan Kaynakları Bölümü’nde Kıdemli Müdür olarak devam etmiştir. 2012-2014 yılları arasında Ereteam firmasında İnsan Kaynakları Direktörü pozisyonunda görev yapan Özer, 2014 yılı itibarıyla Altınmarka Food Trade Co. & Kahve Dünyası’nda İnsan Kaynakları Başkanı olarak kariyerine devam etmiştir. 2018 yılında ÜNLÜ & Co’ya katılan ve ÜNLÜ & Co Grubu’nun İnsan Kaynakları – Kurumsal İletişim ve Pazarlama Yönetici Direktörü olan Özer, aynı alandaki icra kurulu üyeliğine de devam etmektedir.


Dr. Abdurrahman Baş

Gürok Holding CHRO

Oturum Konusu
(17.20-17.35) Dijitalleşme ve Uzaktan Çalışma Trendinde Çalışan Deneyimi Tasarımı Nasıl Olmalı?
Dr. Abdurrahman Baş Kimdir?
Dr. Abdurrahman Baş, 2019 yılında Fortune Türkiye ilk 50 CHRO arasında yer almış, deneyimli bir İnsan Kaynakları profesyoneli ve Stratejik Yönetim alanında İşletme Doktorudur. ODTÜ Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetiminde lisansını tamamladıktan sonra İnsan Kaynakları alanında çalışma hayatına başlamıştır. Bir taraftan severek çalıştığı mesleğinde tecrübe kazanırken, diğer taraftan da akademik çalışmalarına Stratejik Yönetim odaklı olarak devam etmiştir. Marmara Üniversitesinde İşletme Yüksek Lisansını ve Doktorasını tamamlamıştır. İnsan Kaynakları ve Stratejik Yönetimi birleştiren çalışma perspektifi doğrultusunda, ülkemizin önde gelen holdinglerinde organizasyonel yapılandırma çalışmaları gerçekleştirmiştir. Holdinglerin bünyesindeki, yurtiçi ve yurtdışında farklı sektörlerdeki şirketlerin kurulması ve yeniden yapılandırılması çalışmalarında bulunmuştur. İcra ve Yönetim Kurullarının oluşturulması ile Kurumsal Performans Sistemlerinin yapılandırılması çalışmalarını yürütmüştür.Yurtiçinde yetiştirilen yeteneklerin yurtdışında, yabancı profesyonellerin yurtiçinde görevlendirilmesi gibi yetenek hareketliliklerini yönetmiştir. Bulunduğu tüm holdingler ve savunma sanayimizin yenilikçi kuruluşu için kurumsal akademi yapısını kurmuş, yetenek gelişimi için yenilikçi programlar uygulamıştır. İnsanların kendi potansiyelini keşfetmelerine katkıda bulunmayı kişisel misyonu olarak benimsemiştir. Bu doğrultuda, çalıştığı kurumlarda düzenlediği eğitimlerin, üniversitelerde verdiği derslerin ve uluslararası kongrelerde sunduğu bildirilerin yanı sıra yayınlanmış iki de kitabı bulunmaktadır.


Esra Beyzadeoğlu

Hepsiburada İnsan Kaynakları Grup Başkanı

Oturum Konusu
(17.35-17.50) Stratejik iş ortağı olarak İK
Esra Beyzadeoğlu Kimdir?
İş hayatına 2000 yılında Osmanlı Bankası’nın MT programı sonrasında Teknoloji organizasyonunda Proje Yetkilisi ve İş Analisti olarak başlayan Esra, 2002 Ocak-2005 Aralık arasında Ziraat Teknoloji (Fintek) firmasının Sistem Analizi Bölümü’nde Deneyimli Analist, 2005 Aralık-2011 Temmuz arasında Accenture Danışmanlık’ta Yönetim ve Teknoloji Danışmanı ve Müdür, 2011 Temmuz-2018 Ocak arasında Akbank Bilgi Teknolojileri’nde Bölüm Başkanı, 2018 Şubat -2021 Ocak arasında Alternatifbank’ta Bilgi Teknolojileri, Dijital Bankacılık, CRM ve Operasyonlar’dan sorumlu Genel Müdür Yardımcısı olarak çalıştı. Şuanda Hepsiburada İnsan Kaynakları Grup Başkanı olarak görevini sürdürmektedir.


Uğur Cem Yıldız

Tofaş İK Müdürü (Org., Yetenek ve Çalışan Deneyimi)

Oturum Konusu
(17.50-18.20) İnsan Kaynaklarında İnovasyon ve Değişim
Uğur Cem Yıldız Kimdir?
Çalışma hayatına 2002 yılında TOFAŞ İnsan Kaynakları’nda başladı. 2005-2014 yılları arasında organizasyon geliştirme, stratejik yönetişim, iş mükemmeliyeti ve bilgi teknolojileri alanlarında farklı yönetim görevleri üstlendi. 2014 yılında İK alanına geri döndü. Şu an Tofaş’ta organizasyonel değişim ve inovasyon yönetiminin yanı sıra ofis çalışanları için tüm insan yönetimi süreçlerinden sorumlu çevik takımların liderliğini yapıyor. ‘İnsan Odaklı Tasarım’ adlı kitabın yazarı. 2000 yılından bu yana ürettiği ve ilgi alanıma giren konuları ugurcemyildiz.com adresindeki blog’ta paylaşıyor.


Arzu Öneyman

Coşkunöz Holding İnsan Kaynakları Direktörü


Arzu Öneyman Kimdir?
Profesyonel iş yaşamını 18 yıldır sürdüren Arzu Öneyman, Dokuz Eylül Üniversitesi Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri bölümünden mezun oldu ve 2002 yılında İngiltere’de “University of East London” bünyesinde MBA yüksek lisansını tamamladı. Profesyonel kariyerine Borusan Lojistik’te Satış ve Pazarlama Uzmanı olarak başlayan Öneyman, 2003 yılında Bosch Fren Sistemleri’ne transfer oldu. Burada satın alma ve lojistik gibi farklı alanlarda çalışmalar gerçekleştirdi ve 2009 yılında aynı şirkette İnsan Kaynakları Müdürlüğü’ne atandı. Bu görevine ek olarak 2012 yılında Bosch Fren Sistemleri “Foundation Grubu”’nun KPS Capital Partners tarafından satın alınması ile oluşan yeni yapılanmada Chassis Brakes International firmasının Kurumsal İletişim Müdürlüğü görevini de üstlendi. 2016-2019 yılları arasında Nestle Türkiye’de Operasyonlardan Sorumlu İnsan Kaynakları İş Ortağı olarak görev alan Öneyman, 2020 Ocak ayı itibari ile Coşkunöz Holding İnsan Kaynakları Direktörlüğü görevine transfer olarak, Holding bünyesinde faaliyet gösteren 12 şirketin tüm insan kaynakları süreçlerinden sorumlu oldu.
Coşkunöz Holding’de, İK fonksiyonunun iş performansını stratejik olarak desteklemesini ve yönlendirmesini sağlayacak dönüşüm yolculuğu projesi ‘Limitsizsiniz’i hayata geçirdi. Limitsizsiniz projesi ile Yetenek Yönetimi, Her Seviyede Liderlik Modeli, Yüksek Performanslı Organizasyon ve Güven Kültürü, Yeni İK Operasyon Modeli, İK Teknolojisi, Analitiği & Otomasyon konulu stratejik odak alanlarındaki projeleri devreye alarak, en etkin şekilde yönetecek çevik, esnek bireyler ve ekipler yaratırken, İK yönetim modelinin etkinliğini ve verimliliğini arttırmayı hedefliyor.
Geçmiş dönemlerde Peryön – Türkiye İnsan Yönetimi Derneği’nin Güney Marmara Şubesi’nde Yönetim Kurulu üyeliği de yapan Öneyman, 2016 yılından bugüne yönetici koçluğu yapmakta ve sosyal sorumluluk çalışmaları kapsamında iş hayatına katılmak isteyen gençlere gönüllü olarak profesyonel gelişim koçluğu desteği vermekte.


İbrahim İğde

Evyap İnsan ve Organizasyon Direktörü


İbrahim İğde Kimdir?
İğde, lisans eğitimini Boğaziçi Üniversitesi Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık bölümünde tamamlamış olup, İstanbul Şehir Üniversitesi’nde İşletme yüksek lisansı yapmıştır.
15 yılı aşkın İnsan Kaynakları deneyimi içerisinde Yıldız Holding, Anadolu Birlik Holding (Torku), Türk Telekom ve TRT World’de çeşitli yöneticilik pozisyonlarında görev almıştır.
2017 yılından bu yana Evyap bünyesinde görev alan İğde halen Global İnsan ve Organizasyon Direktörü olarak çalışmaktadır.
İğde evli ve 2 çocuk babasıdır.


Özlem Ülker

AbilityPool Kurucu Ortak


Özlem Ülker Kimdir?
2017 Yılında Vestel Müşteri Hizmetleri içinde çözüm merkezi , şikayet birimi gibi birçok departmanda 3,5 yıllık kurumsal hayat tecrübesinden sonra 2019 yılında ekip arkadaşları ile beraber Zorlu Holding Kurum İçi Girişimcilik Programında 7 proje arasından finale kalan 2 projeden biri oldu. Kendi fikirlerini hayata geçirme fırsatı buldu , Hep yapmak istediği topluma katkı ve fayda sağlayan bir Sosyal Girişimin Kurucu Ortağı olmaktan gurur duydu. Abilitypool olarak hem bireye hem de topluma sürdürülebilir ve teknoloji tabanlı bir yazılım hizmeti sunuyorlar. 1,5 yıldır ortağı ve ekibi ile birlikte büyümeye devam ediyorlar. Türkiye’nin önde gelen 15 dan fazla şirketi ve 100 den fazla Sivil Toplum Kuruluşu arasında köprü görevi görerek, birilerinin hayatını kolaylaştırıp iyiliği yaymaya devam ediyorlar. Türkiye’de ve globalde sosyal etki ölçümlemek ve iyilik ekosistemine katkı sağlamak için çalışıyorlar.


Dr. Demet Leblebici

Boehringer Ingelheim İnsan Kaynakları İş Ortağı

Oturum Konusu
(18.45-19.25) Global Markaların Etkili İK Stratejileri, Uygulamaları ve Vizyonları
Demet Leblebici Kimdir?
Demet, iş hayatına 2007 yılında bankacılık sektöründe başlamış, sırasıyla ING Bank ve Société Generale Bank İnsan Kaynakları departmanında farklı roller ve sorumluluk almıştır. 2012 yılında kariyer hayatına ilaç sektöründe devam etmeye başlamış olan Leblebici, Abbott ve Takeda firmalarının İnsan Kaynakları stratejisi kapsamında çeşitli projelerde sorumluluklar almış, İnsan Kaynakları Yöneticisi olarak görevini sürdürmüştür. Son olarak, iş yaşamına Boehringer Ingelheim İnsan Kaynakları departmanında İnsan Kaynakları İş Ortağı olarak devam etmektedir.
Demet, İstanbul Bilgi Üniversitesi İşletme Bölümünden mezun olmuş, aynı üniversitede MBA yapmıştır. 2016 yılında ise Okan Üniversitesinde Organizasyon Yönetim alanında Doktora derecesini tamamlamış, kuşakların iş – sosyal yaşam dengesi bakımından farklılıkları üzerine çalışmaları olmuştur.


Aslı Kunur

Siemens Türkiye İnsan Kaynakları Direktörü


Aslı Kunur Kimdir?
Boğaziçi Üniversitesi Psikoloji bölümü mezunu olan Aslı Kunur, Marmara Üniversitesi’nde İnsan Kaynakları üzerine master yaptı. İş hayatına 1996 yılında adım atan Kunur, 1999’da Siemens Türkiye bünyesine “İnsan Kaynakları Uzmanı” olarak katıldı. 2008-2015 yılları arasında “Ücretlendirme ve Yan Haklar Müdürlüğü” ve “İnsan Kaynakları İş Ortağı” görevlerini paralel yürüten Kunur, bu süreçte ücretlendirme ve yan haklar alanlarında şirketin global projelerinde görev aldı. 2010-2014 yılları arasında Siemens Türkiye’nin Enerji ve Enerji Üretimi Servisleri, Ulaşım ve Bina Teknolojileri birimlerinde “İnsan Kaynakları İş Ortağı” olarak çalıştı. 2015 yılında Siemens Türkiye’de “İnsan Kaynakları İş Ortağı Yöneticisi” görevini alan Kunur, 1 Eylül 2018 itibarıyla Siemens A.Ş. “İnsan Kaynakları Direktörü” olarak görevini sürdürüyor. 2019 ve 2021 yıllarında Fortune Dergisi’nin 50 CHRO kategorisinde ödül alan Kunur, işyerinde saygı kültürü, dijital dönüşüm ve çeşitlilik projelerinde aktif görev almaktadır.


Yağmur Sevda Yavuz

Nexans Türkiye İK Direktörü, Orta Asya & Rusya


Yağmur Sevda Yavuz Kimdir?
Yavuz, 2008-2012 yılları arasında ArceloMittal Packaging’te önce Muhasebe Sorumlusu ardından Finans rollerinde bulunmuştur. Yine aynı firmada, 2011 yılı itibari ile İnsan Kaynakları fonksiyonuna geçmiştir. 2013 yılında British American Tobacco HRSS Koordinatörlü’ğüne geçiş yapmış, 2016 yılına kadar bu firmada değişik İK süreçlerine destek vererek devam etmiştir. 2016 yılında BAT’den ayrılarak kariyerine kısa bi rara vermis arından 2017 yılında Nexans Türkiye bünyesine katılarak Ücretlendirme ve Yan Haklar Şefi olarak devam etmiştir. 2017 den buy ana Nexans bünyesindeki İK süreçlerinin dijitalleşmesi ve Ücretlendirme üzerine çalışmış 2020 Mart ayından itibaren de yine aynı firmada İnsan Kaynakları görevine atanmıştır.


Evrim Dal

Arvato SCS – HR Director


Evrim Dal Kimdir?
Kariyerinin ilk yıllarında lojistik ve üretim sektörlerinde 5 yıla yakın İK fonksiyonlarına yerine getirdikten sonra, 2006-2014 yılları arasında Arkas Holding HR Müdürlüğü, sonrasında 5 yıla yakın Arkas Lojistik’te Organizasyonel Gelişim ve Yan Haklar Müdürlüğü ve HR Manager görevlerini yerine getirmiştir.
2019 yılında E-Ticaret Lojistiği alanına geçiş yaparak Almanya merkezli Bertelsmann grubuna bağlı Arvato SCS şirketinde HR Direktörlüğü görevini sürdürmektedir.


Ezgi Gümüştekin

DenizBank Deniz Akademi Gelişim Bölüm Müdürü


Ezgi Gümüştekin Kimdir?
Ezgi GÜMÜŞTEKİN – DenizBank Deniz Akademi Gelişim Bölüm Müdürü // 2006 yılında DEMSA A.Ş. de İnsan Kaynakları İşe Alım Uzmanı olarak göreve başladı. 2007 yılı itibariyle Fortis Bank Eğitim Bölümü’ne geçiş yaparak banka kurumsal akademilerine adım atmış oldu. Fortis Bank çatısı altında bir süre işe alım ekiplerine de destek verdi. Şubat 2011 yılında Fortis Bank’ ın Türk Ekonomi Bankası’ na devriyle görevini TEB Eğitim Bölümü’nde sürdürdü. Birleşme sürecinde üst yönetimden başlayıp sahaya yayılan Değişim Yönetimi Projesi’nde görev aldı ve bu süreçte üniversite işbirlikleriyle pek çok projenin hayata geçirilmesinde rol üstlendi. Eş zamanlı olarak iç eğitmenlik görevini de yerine getirdi. Kasım 2012 itibariyle DenizBank Deniz Akademi’ ye geçiş yaparak kariyerine hali hazırda Deniz Akademi Gelişim Bölüm Müdürü olarak devam etmektedir. Eylül 2020’ de Deniz Akademi YouTube kanalının kuruluşunda bizzat görev alarak; halen kanalda bazı özel yayınların moderasyonunu yapmakla beraber, kurum içinde iki haftada bir gerçekleştirilen Deniz’de Dijital Sohbetler programını hazırlayıp sunmaktadır.
Bugüne dek sayısız eğitim almış ve almakta olup Gestalt Psikolojisi’ ni de tamamlamıştır.
Halen TEGEP te gönüllü çalışmalara katılıp bir taraftan da Indiana University Lilly Family School of Philantropy’ de eğitimine devam etmektedir.

İK Kariyer Salonu


Moderatör Mine Yücesoy Dirancı

REM People İnsan ve Kültür Başkanı

Oturum Konusu
(11.50-12.25) Dijital Çağda İnsan Kaynaklarını Bekleyen Fırsatlar ve Zorluklar
Mine Yücesoy Dirancı Kimdir?
İstanbul Üniversitesi Maliye bölümünden mezun olan Mine Yücesoy Dirancı, Bahçeşehir Üniversitesi Pazarlama İletişimi alanında yüksek lisansını tamamladı. Çalışma hayatına 2002 yılında başlayan Dirancı, 2003 senesinde İş Kavramları Danışmanlık’ta Proje Danışmanı olarak görev yaptı. 2006-2008 yılları arasında Turkcell’de; Azerbaycan, Kazakistan, Gürcistan ve Ukrayna ülkelerinden sorumlu İnsan Kaynakları Uzmanı olarak görev yaptı.
Yapı Kredi’ye 2008 yılında Kariyer ve Gelişim Müdürü olarak katılan Mine Yücesoy Dirancı, 2010 senesinde Kurum Markalaşması ve İK Gelişim Müdürü olarak insan kaynakları süreçlerinin yapılandırılması, süreçlerin uçtan uca dijital platforma taşınması yönetimi, kurum markalaşması planlarının oluşturulması ve hayata geçirilmesinin liderliğini üstlendi. 2012 senesinde Doğru Avrupa Liderlik Gelişimi görevi ile UniCredit Liderlik Gelişim Direktörü olarak Viyana’da 10 ülkeden sorumlu olarak çalıştı. Bu göreviyle birlikte liderlik gelişimi, eğitim ve gelişim, insan ve kültür süreçlerinin gelişimi, kurum markalaşması alanlarında deneyim projelerine başarıyla liderlik etti. 2015 senesinden bu yana Çevik İnsan Yönetimi ve Gelişimi Danışmanlığı yapan Mine Yücesoy Dirancı, 2 Kasım 2020 tarihinden beri Rem People’a İnsan ve Kültür Başkanı olarak çalışıyor.
Dirancı, AIESEC ve Turkish Women International Network üyesidir. İstanbul’da yaşamaktadır.


Ebru Isın

Anadolubank İnsan Kaynakları ve Eğitim Departmanı / Bölüm Başkanı


Ebru Isın Kimdir?
Gazi Üniversitesi İ.İ.B.F / Kamu Yönetimi Bölümü’nden 2002 yılında mezun olan Ebru ISIN, 2006 yılında Marmara Üniversitesi’nde İnsan Kaynakları Yönetimi alanında yüksek lisansını tamamlamıştır. İş hayatına Koç Allianz İç Anadou Bölge Müdürlüğünde başlamıştır. 2003 yılında Anadolubank İnsan Kaynakları Departmanı İşe Alım ve Kariyer Planlama Birimi’nde Yetkili Yardımcısı olarak göreve başlamış,2016 yılında İşe Alma ve Kariyer Planlama biriminde Grup Müdürlüğü’ne atanmıştır. 2017 yılından bu yana İnsan Kaynakları Departmanından sorumlu Bölüm Başkanı olarak görevini sürdürmektedir.


Özlem Sular

SCHOTT AG Türkiye İnsan Kaynakları Direktörü


Özlem Sular Kimdir?
Stratejik yönetim ve insan kaynakları alanında çeşitli yönetim rolleri üstlenen Arslan, Birgi Mefar Group bünyesinde CHRO ve İcra Kurulu Üyesi olarak görev almaktadır. Daha önce, uzun yıllar Eczacıbaşı Topluluğu’nda insan kaynakları ve yönetim kademelerinde görev almıştır. Arslan, İstanbul Üniversitesi İşletme Bölümü’nde lisans, Marmara Üniversitesi İnsan Kaynakları Yönetimi alanında yüksek lisans ve Koç Üniversitesi Executive MBA eğitimini tamamlamıştır. Georgetown Üniversitesi Uluslararası İşletme Yönetimi alanında derslere katılmıştır. Yeditepe Üniversitesi İnsan Kaynakları Yüksek Lisans Programı’nda yarı zamanlı öğretim görevlisi olarak görev almakta ve profesyonel koçluk yapmaktadır.


Melis Yağlı

ALJ Finans İnsan Kaynakları ve Dijital Pazarlama Direktörü


Melis Yağlı Kimdir?
Melis Yağlı, 1999 yılında Marmara Üniversitesi İşletme Fakültesi’nden ve Mühendislik Fakültesi’nin MIS Programından mezun oldu. Çalışma hayatına sigorta sektöründe başladı, 6 aylık bir sigorta satış tecrübesinden sonra pazarlamaya geçiş yaptı ve 8 yıl boyunca vdf’de (Volkswagen Doğuş Finans) çalıştı. Kariyerinin başında finansman sektörünün dinamizmini, esnekliğini ve doğru iletişimin etkilerini deneyimleyen Melis Yağlı, vdf’den sonra kısa bir süre Citibank’ta çalıştı, ardından TEB Cetelem’de (TEB Tüketici Finansman) dolu dolu 3 yıl geçirdi. 2011 yılından bu yana ALJ Finans’ta pazarlama ve iletişim alanında çalışmalarına devam eden Melis Yağlı, otomotiv ve finansman sektöründe 20 yılını geride bırakmanın mutluluğunu yaşıyor. Son 1,5 senedir de ALJ Finans’ta İnsan Kaynakları departmanından sorumlu olarak görev yapıyor. Pazarlama, kurumsal iletişim, marka yönetimi, stratejik planlama, müşteri yönetimi deneyimi olan bir İK profesyoneli bakış açısıyla görev aldığı süreçlerde kritik sorumluluklar almakta ve İnsan Kaynağı yönetimi ile ilgili süreçlerin ve kurum kültürünün geliştirilmesiyle ilgili çalışmalarda bulunmaktadır.


Cem Kalkan

Idenfit İnsan Kaynakları Müdürü

Oturum Konusu
(12.40-12.55) Ana oturum
Cem Kalkan Kimdir?
2011-2015 yılları arasında Adecco İnsan Kaynakları ve Danışmanlık firmasında İşe Alım Danışmanlığı ve Şube Müdürlüğü, 2017-2018 yılları arasında Can Sağlık Grubu, İnsan Kaynakları Müdürlüğü, 2018-2020 yılları arasında Boyner Grup şirketlerinden BR Mağazacılık İnsan Kaynakları Yöneticiliği, 2020-2021 yılları arasında Altay Otomotiv ve Bilicra’da İnsan Kaynakları Yöneticiliği görevlerini yerine getirmiştir. Şuan da İdenfit firmasında İnsan Kaynakları ve Müşteri Deneyimi Müdürlüğü görevini sürdürmektedir.


Moderatör Seda Kayrak Kızıltan

Boyner İK Genel Müdür Yardımcısı / CHRO

Oturum Konusu
(12.55-13.30) Nasıl Başardılar? Yöneticilerden Kariyer Taktikleri
Seda Kayrak Kızıltan Kimdir?
Seda Kayrak Kızıltan, Marmara Üniversitesi İşletme Bölümü’nden mezun olup, State University of Newyork’da İnsan Kaynakları alanında yüksek lisans (MBA) eğitimini tamamladı. İş yaşamına 1998’de 112 ülkede operasyonu olan ve ilaç sektöründe dünyada lider konumda olan Eczacıbaşı-Baxter bünyesinde başlayan Kayrak Kızıltan, kariyerine 2012-1016 yıllarını a e-ticaret, özel alışveriş ve dijital reklam/pazarlama alanlarında faaliyetleri olan Doğan Online Şirketler Grubu’nda İnsan Kaynakları Grup Başkanı ve Naspers Grup şirketlerinden Markafoni’de İnsan Kaynakları Genel Müdür Yardımcısı olarak devam etti. 2016 yılı Kasım ayından bu yana Türkiye ile birlikte Dünya’da 105 ülkede 1000’e yakın mağazası olan, Türkiye’nin en büyük kozmetik üreticisi ve ihracaatçısı olan Flormar şirketinde İnsan Kaynakları Direktörü olarak görev almıştır.
İnsan Kaynakları’nın yanı sıra, Kurumsal İletişim, Satınalma ve İdari İşler’den fonksiyonlarının da yönetiminden sorumlu olarak görev yapan Kayrak Kızıltan, 2001-2012 yılları arasında Kalite Derneği (KalDer)’de EFQM Kalite Ödül sürecinde Büyük Ölçekli Kuruluşların değerlendirilmesinde değerlendirici olarak görev almış olup, halen Işık Üniversitesi, Ekonomi ve İdari Bilimler Fakültesi “Danışma Kurulu” üyesidir.


Ömer Faruk Tüfekçi

AssisTT İnsan Kaynakları ve İdari İşler Genel Müdür Yardımcısı


Ömer Faruk Tüfekçi Kimdir?
Ömer Faruk Tüfekçi, Sakarya Üniversitesi Çalışma Ekonomisi ve Endüstriyel İlişkiler Bölümü’nden mezun olduktan sonra İstanbul Üniversitesi’nde İnsan Kaynakları Yönetimi alanındaki yüksek lisans yapmıştır. Yüksek lisans eğitiminin ardından MIT-Sloan School of Management’ta Executive Leadership Programını tamamlayan Tüfekçi, Sigortam.net’te başladığı kariyerine, Kalinda Danışmanlık ve Enka Grup’ta İnsan Kaynakları alanında yönetsel görevlerde devam etmiştir. 2014 yılında Teknoloji birimlerinden sorumlu İK İş Ortağı Müdürü olarak çalıştığı Türk Telekom’da Grup Müdürlüğü ardından da Türk Telekom İnsan Kaynakları İş Ortaklığı Direktörlüğü görevlerinde bulunmuştur. 2018 yılından itibaren AssisTT’te İnsan Kaynakları ve İdari İşler Genel Müdür Yardımcısı olarak görevini sürdürmektedir.


Aslı Atasoy

Akdeniz Chemson CHRO


Aslı Atasoy Kimdir?
Aslı Atasoy, İşletme Eğitimi için gittiği Avusturya’da farklı şirketlerin İnsan Kaynakları departmanlarında görev almış, en son 2004-2008 yılları arasında Viyana’da Avusturya Havayollarında Eğitim Departmanında görev aldıktan sonra, 2008-2013 yılları arasında ise İstanbul’da Lufthansa Alman Havayolları GTS İnsan Kaynakları Müdürü görevini üstlenmiştir. Tchibo Türkiye, Amadeus IT Grubu gibi şirketlerde İnsan Kaynakları Departmanlarının Tepe Yöneticiliğini üstlendikten sonra, 2015-2020 yılları arasında ise Haribo’da Türkiye, MENA ve Asya Pasifik bölgelerinden sorumlu İK Direktörü olarak çalışmış ve en son Haribo Almanya’ya transfer olarak İK Direktörü olarak görev almıştır. 2020 yılından bu yana Akdeniz Chemson Chief Human Resources Officer ünvanı ile görev yapan Atasoy, tüm stratejik İK süreçlerine liderlik etmekte olup, eşzamanlı olarak Akdeniz Chemson Yürütme Kurulunda da yer almaktadır.


Didem Özsoy Dirican

NN Hayat ve Emeklilik Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı


Didem Özsoy Dirican Kimdir?
Didem Özsoy Dirican, Tarsus Amerikan Koleji’nin ardından 1997 yılında Bilkent Üniversitesi Ekonomi Bölümü’nden mezun oldu. Kariyer yolculuğuna Körfezbank’da Yönetici Adayı programı ile başlayan Dirican, 7 yıl bankacılık sektöründe farklı görevler üstlendi. 2004 yılında Yeditepe Üniversitesi’nde finans ve pazarlama yüksek lisansını tamamlayan Dirican, 2005-2013 yılları arasında AvivaSA Emeklilik ve Hayat’ta Pazarlama ve Bankasürans departmanlarında İş Geliştirme, Ürün Yönetimi ve Satış Geliştirme fonksiyonlarında yönetim kademesinde bulundu. AK Emeklilik ve Aviva birleşme sürecinde de etkin görev üstlenen Dirican, Mayıs 2013’te NN Hayat ve Emeklilik Ailesi’ne katıldı. Bankasürans Stratejik Planlama ve İş Geliştirme Müdürü olarak görevine başlayan Dirican, aynı şirkette sırasıyla 2016’da İş Ortaklığı Müdürü, 2017 yılında Bankasürans ve Kurumsal Satıştan sorumlu Genel Müdür Yardımcısı, 2019’da Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı görevine atandı. Şubat ve Aralık 2020 tarihleri arasında Genel Müdür Vekilliğigörevini üstlenen Didem Özsoy Dirican, şu ana Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı olarak çalışmalarını sürdürmektedir.


Murat Karakaş

sahibinden.com Organizasyonel Gelişim ve İK Analitiği Direktörü

Oturum Konusu
(13.45-14.00) İnsan Yönetiminde Rol Paylaşımı: Birlikte Yönetim
Murat Karakaş Kimdir?
1976 yılında Mersin’de doğan Karakaş, 20 yılı aşkın süredir İnsan Kaynakları alanında yöneticilik ve danışmanlık pozisyonlarında görev yapıyor.
Karakaş; organizasyon yapısı, iş analizi, iş tanımları ve yetkinlik modeli oluşturma, başta ücret yönetimi, performans yönetimi ve yetenek yönetimi olmak üzere İnsan Kaynakları süreçlerinin tasarlanması, çalışan bağlılığı anketleri, norm kadro ve işgücü planlaması, bordro yönetimi ve teşvik süreçleri, iş sağlığı ve güvenliği gibi konulardaki uzmanlığı ile pek çok şirkete kurumsal dönüşüm ve entegre İK sistemlerinin kurgulanması konusunda danışmanlık verdi, şirketlerde bu sorumlulukları yerine getirdi.
İçel Anadolu Lisesi’nin ardından İstanbul Teknik Üniversitesi Endüstri Mühendisliği bölümünü bitirdi ve daha sonrasında Yıldız Teknik Üniversitesi’nden İK Yönetimi alanında yüksek lisans derecesini aldı. Lisans bitirme tezini “İşe Alımda Sayısal Yöntemler”, yüksek lisans bitirme tezini ise “Örgütsel Vatandaşlık Davranışı” üzerine yaptı.
T-Systems Turkey, Probil, Agito Software ve D&R’da İnsan Kaynakları, iş geliştirme, kalite ve mali işler konularında çalışan Karakaş, PricewaterhouseCoopers (PwC), Willis Towers Watson Türkiye ve HRMONDO’da proje yöneticisi ve danışman olarak İnsan Kaynakları ve Kurumsal Gelişim projelerinde etkin şekilde yer aldı.
Şu anda Sahibinden.com’da Organizasyonel Gelişim ve İK Analitiği Direktörü olarak çalışan Karakaş, uzmanlık alanındaki konular ile ilgili olarak eğitmen ve konuşmacı olarak görev alıp, özellikle Ücret Yönetimi ve İK Metrikleri alanlarında lisans ve yüksek lisans programlarında konuk olarak dersler de veriyor.
Koçluk alanında AoEC Practitioner Diploma sahip olup iyi derecede İngilizce bilen Karakaş, evli ve bir kız çocuğu babasıdır.


Bahar Taşkın Öztürk

Twiser Chief Sales Marketing Officer

Oturum Konusu
(14.00-14.15) Performans yönetiminde OKR çağı
Bahar Taşkın Öztürk Kimdir?
Pazarlama alanındaki farklı deneyimlerinden sonra 2014 yılında henüz 27 yaşındayken tüketim malları alanında hizmet veren global marka Tupperware’de MENA bölgesi Ülkeler Müdürü görevine atanan Bahar Taşkın Öztürk, ardından aynı şirkette Türkiye Satış Direktörlüğü ile Pazarlama Direktörlüğü görevlerini de üstlenmiştir. 2021 yılında HR-Tech alanında önemli bir girişim olan ve hızla yükselen Twiser’a Satış ve Pazarlama Direktörü olarak geçiş yapan Öztürk halen bu görevine devam etmektedir. Aynı zamanda Türkiye’nin güçlü CMO’larını aynı çatıda toplayan CMO Society Geleceğin Liderleri programının da bir üyesi olan Öztürk, Koç Üniversitesi Executive MBA ve London School of Economics and Political Science İşletme- Ekonomi lisans derecelerine sahiptir.


Dr. Atilla Yelboğa

Erdemir İnsan Kaynakları Direktörü

Oturum Konusu
(14.35-14.50) 5000 Üzeri Çalışan Mavi Beyaz Yaka İK’nın Dijitalde Yönetimi
Dr. Atilla Yelboğa Kimdir?
Dr. Atilla Yelboğa, lisans eğitimini Hacettepe Üniversitesi’nde, yüksek lisans ve doktora eğitimini Ankara Üniversitesi’nde tamamlamıştır. 1999 yılından itibaren OYAK’ta insan kaynakları biriminde çalışmış, son olarak Grup İK Koordinasyon Müdürü olarak görev yapmıştır. OYAK Grubu Şirketlerinin İnsan Kaynakları süreçlerini dijital ortama taşıdığı DİJİTALİK projesinin yönlendirme komitesinde de görev alan Yelboğa, 2019 yılından bu yana Erdemir İnsan Kaynakları Direktörü olarak görev yapmaktadır. İnsan kaynakları konularının yanında, endüstri ilişkileri, eğitim, iş güvenliği, çevre, sağlık ve destek hizmetleri alanlarında çalışmalar yürütmektedir.


Moderatör Müge Dağ

Assan Hanil İnsan Kaynakları Direktörü

Oturum Konusu
(14.50-15.20) Yeni Nesil Liderlik ve Yetenek Gelişimi
Müge Dağ Kimdir?
Dağ, 2002 yılında çalışma hayatına İskenderun Demir Çelik Fabrikaları İnsan Kaynakları bölümünde başlamış ve sonrasında İşe Alım, Performans ve Endüstri İlişkileri Şefi olarak görev yapmıştır. 2007 yılında Şişecam Holding bünyesinde yer alan Cam Ev Eşyası Grubu Genel Merkezinde İnsan Kaynakları Kıdemli Uzmanı olarak görev alan Dağ, 2011-2017 yılları arasında İnsan Kaynakları Müdürü olarak görevine devam etmiştir. 2018 yılında Şişecam Holding bünyesinde yer alan Şişecam Otomotiv şirketinin Head Of HR rolüne atanmıştır.
Dağ, 2018 Aralıktan bu yana Kibar Holding bünyesinde yer alan Assan Hanil Şirketinin İnsan Kaynakları Direktörlüğü görevini sürdürmektedir.


Fatih İslamoğlu

Aydem Enerji İnsan Kaynakları Grup Direktörü


Fatih İslamoğlu Kimdir?
İslamoğlu’nun, 20 yılı aşkın süredir İnsan Kaynakları alanında mesleki tecrübesi bulunmaktadır. Daha öncesinde, toplamda 17 yıl olmak üzere Yıldız Holding A.Ş.’de ve son olarak ise bünyesindeki Pladis Global Türkiye organizasyonunda Satış Şirketleri ve Merkezi Fonksiyonlardan sorumlu İnsan Kaynakları Direktörü olarak çalışmaktaydı. Kendisi kültürel dönüşüm projeleri, organizasyonel değişim süreçlerinin yönetimi, şirket birleşme ve satın alma süreçlerinde aktif olarak rol almıştır. Ödüllü Yetenek yönetimi programları ve şirket içi kurumsal insan kaynakları programlarının dizayn edilmesi ve hayata geçirilmesine liderlik etmiştir. İstanbul Üniversitesi Çalışma Ekonomisi ve Endüstriyel İlişkiler bölümü mezunudur. Evli, 2 çocuk babasıdır.


Tuğba Tiker

Solar Patlayıcı Mad. San. A.Ş. Yönetim Koordinatörü


Tuğba Tiker Kimdir?
2011 yılında Orta Doğu Teknik Üniversitesi Jeoloji Mühendisliği bölümünden mezun oldu.
2011-2015 yılları arasında zemin etüdü alanında çalışmıştır.
2015 yılında Solar Patlayıcı Mad. San. A.Ş. şirketler grubuna katıldıktan sonra 2,5 yıl Pazarlama ve Satış Müdürlüğü bünyesinde analiz ve raporlama üzerine görev almıştır.
2018 yılından itibaren Üst Yönetim departmanında Yönetim Koordinatörü olarak görev almaya başlamıştır.
Bu görev kapsamında Solar Şirketler Grubu’nun yurtiçi ve yurtdışı stratejilerinin geliştirilmesine katkı sağlama, departmanların koordinasyonu ve operasyonel işlerinin takibi, İnsan Kaynakları departmanının yönetimi ile finans, pazarlama, satış, üretim, kurumsal ve organizasyonel gelişim konularında Genel Müdür ile birlikte çalışmaktadır.
Ayrıca Solar’da uygulanmakta olan Avrupa Kalite Yönetim Vakfı tarafından geliştirilen EFQM projesine liderlik etmektedir.
Çok iyi derecede İngilizce bilmekte olup evli ve bir çocuk annesidir.


Gökhan Denizhan

LC Waikiki Mağazacılık İnsan Kaynakları Direktörü


Gökhan Denizhan Kimdir?
1972 yılında Mersin’de doğan Gökhan Denizhan, 1996 yılında Hacettepe Üniversitesi Felsefe Bölümü’nü, “Psikoloji”, “Sosyoloji” ve “Eğitim” Bölümleri’nin sertifikalarını da alarak tamamlamıştır.
Profesyonel iş hayatına TBMM’de Danışman olarak başlayan Denizhan sırasıyla,
• 1997-2000 arasında İktisat Bankası,
• 2000-2008 arasında BSH Ev Aletleri,
• 2008-2011 arasında Turkcell’in Kıbrıs operatörü KKTCELL’de ve
• 2011-2014 yılları arasında KVK Teknoloji Ürünleri’nde İnsan Kaynakları, İdari İşler, Satınalma ve Bilgi İşlem Departmanları’nın da içinde bulunduğu İş Destek Departmanları’nda üst yönetim fonksiyonlarında görev aldı.
Son olarak 2014 Yılı’nda, LC Waikiki Mağazacılık’a, “Uluslararası Mağazacılık İnsan Kaynakları Direktörü” olarak katılan Gökhan Denizhan, 2015 yılında Türkiye operasyonun sorumluluğunu da üstlenerek halen 48 Ülke ’de, 1000’in üzerinde Mağaza ve 40.000 mağazacılık çalışandan sorumlu “Mağazacılık İnsan Kaynakları Direktörü” olarak görev yapmakta ve Uluslararası İnsan Kaynakları ve Perakende Zirveleri’nde Liderlik, Değişim Yönetimi, Kültürel Dönüşüm ve Çeşitlilik Yönetimi konularında Key Note Speaker olarak tecrübe ve deneyimlerini paylaşmaktadır.
2018 ve 2019 Yılı’nda, Fortune Dergisi tarafından Türkiye’nin “En Etkin 50 CHRO”sundan birisi olarak seçilen Gökhan Denizhan, evli ve iki çocuk babasıdır.


Moderatör Çağlayan Göksan

Kariyer.net CHRO

Oturum Konusu
(15.40-16.15) Yeni Dönem Başlıyor! İK Olarak Hazır mıyız?
Çağlayan Göksan Kimdir?
Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi’nden 2004 yılında mezun olan Çağlayan Karalar Göksan, aynı yıl ODTÜ’de Sosyoloji Bölümü’nde yüksek lisansa başladı. İnsan Kaynakları kariyerine 2007 yılında Denizbank bünyesinde adım attı. 2011-2018 yılları arasında Yapı Kredi Bankası’nda Şube Satış, Operasyon, Dijital Kanallar, IT ve Çağrı Merkezi gibi birçok farklı yönetim biriminin tüm İnsan Kaynakları ihtiyaçlarını karşılamaya odaklı hizmet veren “İK İş Ortağı” ekiplerinin yöneticiliği yaptı. Paralelinde, Yapı Kredi Bankası-Unicredit ortaklığında yürütülen uluslararası İK projelerinde Türkiye’yi temsil etti. Haziran 2018 itibarıyla mezun olduğu “Gestalt Center for Coaching” programı ile profesyonel koçluk kariyerine adım attı.
Göksan, Eylül 2018’den bu yana online ortamdaki en büyük insan kaynakları platformu olan Kariyer.net’te İnsan Kaynakları ve Eğitim Genel Müdür Yardımcısı olarak görev yapıyor.


Senem Kaçamak Susuzlu

Brightstar Regional HR Director / Turkey & UAE


Senem Kaçamak Susuzlu Kimdir?
Senem Kaçamak Susuzlu / Regional HR Director- 1999-2011 yılları arasına Doğuş Grubu bünyesinde bir çok firmada İnsan Kaynakları alanında çeşitli görevler, local ve global proje sorumlulukları ve yöneticilik rolleri üstlenmiştir. Daha sonra 2013-2018 yılları arasında Walgreens Boots Alliance’de Deputy HR Director olarak görev yapmış aynı zamanda İcra Kurulu Üyeliği görevinde de bulunmuştur. 2019 yılından bu yana Brightstar’da Bölge İnsan Kaynakları Direktörü olarak hem Türkiye hem de Dubai İnsan Kaynakları operasyonlarından sorumludur.


Gökhan Macit

MNG Kargo İnsan Kaynakları Direktörü


Gökhan Macit Kimdir?
Gökhan Macit, Endüstri Mühendisliği bölümü mezunu olup ulusal ve çok uluslu farklı firmalarda İnsan Kaynakları alanında 17 yıllık deneyime sahiptir. Tansaş, Frito Lay, Turkcell Global Bilgi, Enerjisa, LCW ve Media Markt gibi kendi alanında sektör lideri firmaların İnsan Kaynakları departmanlarında farklı rol ve sorumluluklar ile farklı seviyelerde görev almıştır. 2013 – 2016 yılları arasında LC Waikiki’de Yurtdışı ve Yurtiçi Mağazacılık’tan Sorumlu Ücret ve Performans Yönetimi Müdürü görevi sonrası, 2016 – 2018 yıllarında Media Markt Türkiye’de İK Grup Müdürü olarak görev almıştır. Son olarak 2018 yılından bu yana MNG Kargo’da İnsan Kaynakları Direktörü olarak çalışmaktadır.


Hüsniye Zeynep Kişmir

Freysaş İnsan Kaynakları Müdürü


Hüsniye Zeynep Kişmir Kimdir?
Kişmir, kariyerine 2005 yılında Altınbaş Holding de insan kaynakları bölümünde başlamıştır. Sonrasında 2007-2017 yılları arasında Bureau Veritas Gözetim Hizmetleri firmasında görev yapmıstır. Bunun ilk 5 yılında İK Uzmanı olarak, ardından son 5 yılında ise İK Müdürü olarak çalışmıştır. Şu an da Freysaş Freyssinet Yapı Sistemleri firmasında 4 yıldır İK Müdürü görevine devam etmektedir. Kariyeri boyunca İnsan Kaynaklarının tüm fonksiyonlarında çalışmıştır. İK departmanının yeniden yapılandırılması; performans değerlendirme süreçleri, seçme yerleştirme, kariyer yönetimi, çalışan deneyimi konularında çalışmaları olmuştur. Ayrıca vaka çalışmaları üzerinde de yoğunlaşmaktadır. Üniversitelerde vaka çalışması, çözümlemesi konularında sunumlar yapmaktadır. Lisans ve yüksek lisans eğitimini İşletme bölümünde tamamlamıştır.


Zeren Aşar

Brisa Akademi Eğitim ve Belgelendirme Müdürü

Oturum Konusu
(16.35-16.50) Brisa’da Eğitim ve Dijitalleşme
Zeren Aşar Kimdir?
ODTU Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi’nden mezun Zeren Aşar, finans, proje yönetimi, satış yönetimi, depo ve servis yönetimi alanlarındaki 15 yıllık profesyonel deneyiminin ardından, 2015’den bu yana Brisa Akademi Eğitim Müdürü olarak çalışmaktadır.
Brisa Akademi’nin kurumsal üniversiteye dönüşüm süreci ile Mesleki Yeterlilik Kurumu tarafından yetkilendirilmiş belgelendirme kuruluşu olarak yürüttüğü faaliyetlerden sorumludur.
Öğrenmenin, paylaşma ve işbirliğinin önemini vurgulamak, topluma katkı sağlamak amacıyla dijital öğrenmeyi, sosyal sorumlulukla birleştiren projelerde aktif rol almaktadır
Varılacak yere değil, yolculuğa, cesaretle adım atmanın gücüne inanan Zeren, evli ve bir çocuk annesidir.


Neslihan Şahin

AlternatifBank Yetenek ve Gelişim Müdürü

Oturum Konusu
(16.50-17.05) Dijital Dönüşümde Çalışanları “Yetkin”leştirmek
Neslihan Şahin Kimdir?
Şahin 1998- 2006 yılları arasında Garanti Bankası Eğitim Müdürlüğü, Humanitas İnsan Gücü Yönetimi A.Ş ve Garanti Bankası İnsan Kaynaklarında çalıştı. Sonrasında Otomotiv sektöründe Garanti Filo Yönetiminde İnsan Kaynaklarından sorumlu yönetici olarak görev yaptı ve psikoloji bölümü öğrencilerine İnsan Kaynaklarını tanıtmak amacıyla Medipol Üniversitesi Psikoloji bölümünde dersler verdi. 2019 yılından beri AlternatifBank’ta İşe Alım, Kariyer Yönetimi, Gelişim ve Performans’dan sorumlu olan Şahin, Hacettepe Üniversitesi Psikoloji Bölümü Lisans ve İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi Yüksek Lisans mezunudur.


Moderatör Erkan Güngör

Ak Gıda İnsan Kaynakları Direktörü

Oturum Konusu
(17.25-18.00) Pandemi Sonrası İnsan Kaynakları’nda Dijitalleşme Nasıl Değer Yaratır?
Erkan Güngör Kimdir?
İnsan Kaynakları alanında 25 yıldan fazla deneyimi olan Erkan Güngör, Alarko’da 12 yıl süren görevinin ardından, Coca-Cola İçecek’in Uluslararası Operasyonlar bölümünde Ortadoğu, Orta Asya ve Pakistan’dan (toplam 9 ülkeden) sorumlu İnsan Kaynakları Yöneticiliğini üstlendi. Güngör daha sonra Yıldız Holding Gıda Grubunda İnsan Kaynakları Grup Direktörü olarak Türkiye, Romanya, Mısır, Suudi Arabistan, Pakistan ve Kazakistan’daki 16 farklı şirketin insan kaynakları süreçlerine liderlik etti. 2015 yılından bu yana Türkiye’nin en büyük süt ve sütlü ürünler şirketi olan Ak Gıda’da İnsan Kaynakları Direktörü olarak görev yapan Güngör, Yıldız Teknik Üniversitesi Endüstri Mühendisliği bölümünde lisans ve yüksek lisans eğitimini tamamlamıştır.


Kemal Murat

Arkas Holding / Liman ve Terminal İşl. Grubu İK Direktörü


Kemal Murat Kimdir?
20 yıldır İnsan Kaynakları alanında yöneticilik yapmakta olan Kemal Murat, İşbir Holding Grubunda 8 yıl İnsan Kaynakları Müdürü, 2 yıl ise Satış Geliştirme ve Yurt Dışı Yatırımlar Müdürü olarak çalıştıktan sonra, Yıldız Holding bünyesine geçerek 3 yıl Kerevitaş(Superfresh)’da İnsan Kaynaklarından sorumlu İcra Kurulu Üyesi olarak görev yapmış, sonrasında ise yine Yıldız Holding bünyesinde Polinas Plastik San. ve Tic. A.Ş, Nuroll SPA (İtalya) ve BEP Hologram şirketlerinden sorumlu İnsan Kaynakları Grup Müdürü olarak görev yapmıştır. Devamında yine Yıldız Holding bünyesinde Ambalaj Yatırımları Grubu İK Direktörü olarak 3 yıl görev aldığı sürede, aynı grubun İş geliştirme ve Strateji departmanlarının da yöneticiliğini üstlenmiştir. Sonrasında 1 yıl Pilenpak Ambalaj’da İK Direktörlüğü yapmış olan Kemal Murat, 2018’den bu yana Arkas Holding’de Liman ve Terminal İşletmeleri grubundan sorumlu İK Direktörü olarak görev yapmaktadır. 2017 yılından beri Peryön Ege Şubesi Yönetim Kurulunda yer almaktadır.


Aytüm Engerek

Horoz Lojistik İnsan Kaynakları Direktörü


Aytüm Çınarlı Engerek Kimdir?
Profesyonel iş yaşamına 2000 yılında Horoz Şirketler Grubunda başlamış, 2003 yılında şirketin İnsan Kaynakları Departmanına geçiş yapmıştır. 2009 -2011 yılları arasında Mimar Sinan Okullarında İnsan Kaynakları & İdr İşl ve Kurumsal faaliyetlerin yönetimini üstlenmiştir. 2011 yılında Horoz Şirketler Grubuna yeniden dahil olmuş, İnsan Kaynakları Departmanında görev almıştır. Aytüm Engerek, İş Analizi ve İş Analizi nin diğer İK fonksiyonlarına olan etkisi araştırmasını tamamlamış, İstanbul Aydın Üniversitesi ve Haliç Üniversitesinde Kariyer Yönetimi, Çalışan Bağlılığı, Performans Yönetimi, Kurumsal Sürdürülebilirlik, Lojistik Yönetimi ve Yetenek Yönetimi seminer dersleri vermiştir. Halen Horoz Grup Şirketlerinde İcra Kurulu Başkanına bağlı olarak İnsan Kaynakları ve Kalite Sistemleri Direktörü olarak görevine devam etmektedir.


Emin Külçe

Teksan Jeneratör Değişim Yönetimi Direktörü- İcra Kurulu Üyesi


Emin Külçe Kimdir?
Emin Külçe 2000-2017 yılları arasında Tofaş Türk Otomobil Fabrikasında çalışmış, Üretimde Süpervizör, Yalın Üretim ve Proses İyileştirme koordinatörlüğü yaptıktan sonra 2017-2018 yılları arasında Rolmech Automotive firmasında Üretim Ve Yalın Üretim müdürlüğü görevinde bulunmuştur. 2019 yılından bu yana Teksan Jeneratörde İnsan kaynakları ve Değişim Yönetimi Direktörü olarak çalışmaktadır. Ayrıca aynı şirkette İcra kurulunda görev almaktadır.