Eduplus

Dr.Eylem Özgür

Eczacıbaşı Tüketim Ürünleri İnsan Kaynakları Direktörü

Oturum Konusu
(09.00-09.15) Dijitalleşmede Değişim Yönetimi

Dr.Eylem Özgür Kimdir?
1998 yılında İstanbul Teknik Üniversitesi Endüstri Mühendisliği Bölümü’nden mezun olan Özgür, 2003 yılında İstanbul Üniversitesi Endüstri İlişkileri ve İnsan Kaynakları programından yüksek lisans, 2010 yılında da Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri Bölümü’nden doktora derecelerini aldı. Profesyonel iş yaşantısına Aselsan’da Toplam Kalite Uzmanı olarak başlayan Özgür, aynı yıl İnsan Kaynakları Uzman Yardımcısı pozisyonu ile Eczacıbaşı Holding bünyesine katılarak 2005 yılına kadar İnsan Kaynakları Uzmanı, İnsan Kaynakları Sorumlu Uzmanı görevlerinde bulundu. 2005 yılında Eczacıbaşı Girişim’e İnsan Kaynakları Müdürü olarak atanan Özgür, 2013 yılından itibaren İnsan Kaynakları Direktörü, Şubat 2014 itibariyle de Eczacıbaşı Tüketim Ürünleri Grubu İnsan Kaynakları Direktörü görevini üstlenmiş, 2016-2018 yılları arasında mevcut görevine ek olarak Tedarik Zinciri Direktörlüğü görevini de sürdürmüştür. Özgür, evli ve 2 çocuk annesidir.


Utku İlik

IO Danışmanlık, Koçluk ve Eğitim Hizmetleri Kurucu ve Genel Müdür

Oturum Konusu
(09.15-09.30) Nasıl Yardımcı Olabilirim?
Utku İlik Kimdir?
İzmir Fen Lisesi ve Bilkent Üniversitesi Elektrik-Elektronik Mühendisliği mezunu olan İlik, yüksek lisansını Boğaziçi Üniversitesi İşletme Bölümü’nde (MBA) tamamladı. İş yaşamına “Management Trainee” olarak Koç Grubu’nda başlayan İlik, 1997 yılında Eczacıbaşı Grubu’na katıldı. Eczacıbaşı Grubu’nda, son 10 yılı Eczacıbaşı Holding İnsan Kaynakları Direktörü olarak görev yaptığı dönemde “Stratejik İK Yönetimi, Yetenek Yönetimi, M&A İK Entagrasyon Yönetimi, İşveren Markası, Entegre İşe Alım Yönetimi, Ücret ve Yan Haklar Yönetimi, Çalışan Bağlılığı, Esnek Çalışma Modelleri, Çeşitlilik (Diversity)” alanlarında bir çok projeyi Türkiye ve Türkiye dışındaki kuruluşlarda hayata geçirdi; kurum içinde pek çok konuda eğitim verdi ve mentorluk yaptı. Bu projeler içinde “oyunlaştırma (gamification)” yaklaşımıyla ekibiyle birlikte oluşturduğu ve verdiği etkileşimli öğrenme uygulamalarıyla yurtdışında çeşitli ödüller kazandı. İlik, çok sayıda İnsan Kaynakları konferansında konuşmacı olarak yer alırken, yurt dışında da farklı İK çalışma gruplarında görev aldı. İlik ayrıca, profesyonel koçluk sertifikasyonunu ADLER International Learning’de tamamladı. Utku İlik, 25 yılı aşkın iş tecrübesiyle, halen şirketi “IO Danışmanlık, Koçluk ve Eğitim Hizmetleri” bünyesinde; Kuruluşların organizasyon ve insana dair gereksinimlerini “bütünsel” bir bakış açısıyla ele alıyor ve uygun İK çözümleri konusunda onlara danışmanlık yapıyor, “Profesyonel lider koçu” olarak çalıştığı kişilerin “farkındalık ve dönüşüm” yolculuklarına keyifle rehberlik ve eşlik ediyor, Gelişim süreçlerinde çalışanların mevcut durumlarının bilimsel yöntemlerle ortaya konmasını gerçekleştiriyor; gelişim gereksinimlerinin karşılanması için rehberlik yapıyor ve Başta “Agility & Agile Leadership (Çeviklik ve Çevik Liderlik)” programı olmak üzere farklı programlar ile liderlerin gelişimine destek veriyor.


Cenk Akıncılar

QNB Finansbank A.Ş. İnsan Kaynakları Genel Müdür Yardımcısı

Oturum Konusu
(09.30-09.45) İnsana Dönüş

Cenk Akıncılar Kimdir?
QNB Finansbank’ta daha önce, İnsan Kaynakları Yönetim Sistemleri ve Gelir Yönetimi, Özlük ve Sistemsel Yetki Yönetimi Bölüm Müdürü olarak görev yapan Akıncılar, Temmuz 2018 itibariyle bankanın İnsan Kaynakları Direktörü olarak atandı. 2003 Mayıs ayında QNB Finansbank ailesine katılan Cenk Akıncılar, kurum içerisinde İnsan Kaynakları İşe Alım Müdür Yardımcısı, Sistem Geliştirme ve Projeler Müdür Yardımcısı, Organizasyonel Gelişim, Performans, Stratejik Raporlama ve Gelir Yönetimi Birim Yöneticiliği, İnsan Kaynakları Yönetim Sistemleri ve Gelir Yönetimi, Özlük ve Sistemsel Yetki Yönetimi Birim Yöneticiliği görevlerinde bulundu. 1973 doğumlu olan Akıncılar, 1996 yılında Eskişehir Anadolu/Osmangazi Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Matematik Bölümü’nden mezun oldu. Mezuniyet sonrası kısa süre Matematik Öğretmenliği deneyimi oldu. İnsan kaynakları alanındaki kariyerine 1998 – 2003 yılları arasında Pamukbank İnsan Kaynakları Ücret ve Endüstri İlişkilerinden Sorumlu Uzman olarak başlayan Cenk Akıncılar, kariyerini 2003 yılından bu yana QNB Finansbank’ta sürdürüyor.


İrem Ayken Uslu

B/S/H/Uzmanlık Merkezi Müdürü

Oturum Konusu
(09.45-10.00) BSH’da Dijital Dönüşüm Ajandası
İrem Ayken Uslu Kimdir?
Boğaziçi Üniversitesi Uluslararası Ticaret bölümünden mezun olan İrem Ayken Uslu, İnsan Kaynakları kariyerine üniversite yıllarında başladı. Mercedes-Benz’te yapmış olduğu stajla İK fonksiyonuyla tanıştıktan sonra daha fazlasını keşfetmek için üniversiteye devam ederken SpenglerFox’ta işe alım analisti olarak görev aldı.
Kariyerine 2007 yılında Mercer Danışmanlık Türkiye’de danışman olarak başlayan İrem Ayken Uslu, İnsan Kaynakları alanında farklı fonksiyonlarda çeşitli rollerde görev aldı. Mercer ve Hay Group çatıları altında toplamda 8 yıllık danışmanlık deneyiminde Bilişim, Teknoloji, Telekomünikasyon, Hızlı Tüketim, Otomotiv ve Üretim alanlarındaki şirketler ağırlıklı olmak üzere 300’ün üzerinde şirkete danışmanlık desteği verdi. Danışmanlık kariyeri süresince; ücretlendirme, kademelendirme, organizasyonel yapılanma, performans yönetimi, yetenek yönetimi, çalışan bağlılığı konularında birçok projeyi hayata geçirdi. 2013 yılında B/S/H Türkiye’ye katılmasıyla birlikte birçok global, bölgesel ve lokal projenin yönetiminde yer aldı. Mevcutta İnsan Kaynakları Müdürü olarak görevini sürdürmekte ve Yetkinlik Merkezi çatısı altında işe alım, yetenek yönetimi, B/S/H akademi, ücretlendirme & yan haklar ve personel süreçleri sorumluluğunu üstlenmektedir. Öğrenim hayatı boyunca profesyonel olarak satranç oynamış ve çeşitli klüplerde gönüllü olarak satranç eğitmenliği yapmıştır. Son dönemde amatör olarak el-yapımı parfüm konusuna ilgi duymakta ve bu konuya duyduğu merakla gelişimi sürdürmektedir.


Merve Altındoğan Özark

Çimsa Ücretlendirme ve İK Analitik Müdürü

Oturum Konusu
(10.00-10.15) Dünden Bugüne Dijitalleşen İK Süreçleri
Merve Altındoğan Özark Kimdir?
Sn. Merve Altındoğan Özark, 1999 yılında İstanbul Üniversitesi Sosyoloji bölümünden mezun olmuştur. 2003’te Login Yazılım ve 2005’te Bilin Yazılım’da İnsan Kaynakları Yazılımları Uygulama Danışmanı olarak görev yapmıştır. Honda Türkiye’de 2009 yılında İnsan Kaynakları Uzmanı olarak çalışmış , 2011 yılında İnsan Kaynakları Şefi olarak görev yapmıştır.2013 yılında Same Deutz Fahr Traktör’de İnsan Kaynakları Müdürü olarak görev yapmıştır.2015 yılında Kazancı Holding’de Ücretlendirme,Yan Haklar ve Özel Projeler Yöneticisi olarak görev yapmıştır. Sn. Merve Altındoğan Özark, 2017 yılından bu yana Çimsa Çimento’da İnsan Kaynakları Ücretlendirme ve İK Analitik Müdürü olarak görevine devam etmektedir.


İdil Türkmenoğlu

Yönetici. Yazar. Danışman. Konuşmacı. Öğretim Görevlisi

Oturum Konusu
(10.15-10.30) “İK ve Kurumsal İç İletişim” Vezir de eder, rezil de…
İdil Türkmenoğlu Kimdir?
Boğaziçi Üniversitesi İşletme mezunu. Doğuş ve Boyner gruplarında toplam 23 sene çalıştı. Son olarak Boyner Grup’ta İnsan Kaynakları, Kurumsal Sorumluluk ve Sürdürülebilirlik’ten Sorumlu Başkan Yardımcısı ve İcra Kurulu Üyesi olarak görev yaptı. 2003-2005 arasında sabbatical tamamladı. University of Michigan’da “Pozitif Yönetim”in çalışmalarına katıldı.İstanbul Ticaret Üniversitesi’nde Uygulamalı Psikoloji lisansüstü çalışması yaptı. Sektörel birçok ödülün sahibi, ayrıca 50CHRO arasında. İstanbul, Yeditepe ve Koç Üniversitelerinde ders verdi. Son 8 dönemdir Boğaziçi’nde AD430 ile derslere devam ediyor. Boğaziçi dergisini yazarlığını ve Editörlüğünü de yapan İdil’in İlk kitabı “Ofis Hikayeleri” Epsilon’dan, yedinci baskısı yapılan “Pozitif Yönetim” Elma’dan yayımlandı. Bu sene yine Elma’dan “Torpil Değil Networking” ve “Kurumsal İç İletişim” adlı kitapları çıktı.


Doç.Dr.Dilek Sağlık Özçam

Dilek Sağlık Eğitim ve Danışmanlık Yeditepe Üniversitesi Y.O. İK Bölüm Başkanı

Oturum Konusu
(11.15-11.30) İş Yaşamında Farklı Birimlerin İnsan Sermayesi Yönetimine Bakışını Anlamak ve İK Bakışı Kazandırmak
Doç.Dr.Dilek Sağlık Özçam Kimdir?
TED Ankara Koleji’n de okurken çok arzu ettiği ODTÜ’den mühendis olarak mezun olsa da bir senede sosyal bilimlerin kendisi için doğru alan olduğunu anladı. Profesyonel iş hayatında yabancı firmalarda yöneticilik yaptıktan sonra zamanını kontrol altına alma düşüncesiyle akademik hayata geçti ve kendi adını taşıyan eğitim ve danışmanlık firmasını kurdu ancak şimdi eskisinden de daha çok çalışıyor. Yapılan işleri bir müşterisinin ısrarı ile 2 senedir sadece instragramdan paylaşmakta olup 20 yılda 90’dan fazla firmaya eğitmen ya da danışman olarak katkı sağlamaya çalışmaktadır. Yürüttüğü projeler ASTD, Stevie ve Brandon Hall dan 4 birincilik ve 1 üçüncülük ödülü aldı. Satış, stratejik pazarlama ve etkin yönetim başlıkları uzmanlık alanları olup ekibiyle birlikte firmalara finans, ekip yönetimi, müzakere, pazarlama gibi 8 konu başlığı içeren ve bireysel gelişim sağlayan yönetici yetiştirme programları düzenlemektedir. Halen Yeditepe Üniversitesi’nde İnsan Kaynakları bölüm başkanı olup akredite Belbin kişilik testi analisti ve uluslararası outdoor eğitimci belgesi sahibidir. İşini tanımlama şekli: mümkün olduğunca hayatlara dokunmaya çalışıyorum.


Moderatör Ece Süeren Ok

Stratejik İnsan Kaynakları – Wellbeing Danışmanı

Demet Akman

L’Oreal Human Resources Director

Buket Çelebiöven

Arçelik A.Ş. Global İnsan Kaynakları Direktörü

Göksu Korkmaz

Pladis Global İK Direktörü

Gökhan Ata Okutan

Gürallar İnsan Kaynakları Direktörü

Tolga Görgülü

Oyak Renault Otomobil Fabrikaları İnsan Kaynakları Direktörü

Oturum Konusu
(11.30-12.20) Global Markaların Etkili İK Stratejileri, Uygulamaları ve Vizyonları

Ece Süeren Ok Kimdir?
1992 yılında İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi İngilizce İktisat bölümünden mezun olan Ece Süeren Ok,kariyerine, 1992 yılında RJReynolds Türkiye’de, resepsiyonist olarak başlamıştır.2007- 2015 yılları arasında JTI Türkiye şirketler grubunun İnsan Kaynakları ve İdari İşler Direktörlüğünü yapan Süeren Ok; Kariyeri boyunca birçok uluslararsı projenin liderliğini yaparken, JTI Türkiye’nin Kariyer Planlama Sistematiğini ve JTI Türkiye’yi bu konuda “best practice market” konumuna getiren Eğitim Sistematiğini kurdu. 2007 yılında JTI Türkiye Pazarlama şirketinin Türkiye’de ve tütün sektöründe ilk kez “Investors in People” (IIP), sertifikasyonunun hem pazarlama hem de üretim şirketlerinde GOLD standartta alınmasına ve IIP nin global bazda yayılması süreçlerini başlatmıştır. 2015-1017 yılları aracında MCT’de Yönetim Danışmanlığı ve Koçluk yaptıktan sonra 2017-2018 arasında CCI Türkiye’de İnsan Kaynakları, İdari İşler ve HS Direktörlüğü yapmıştır.
PERYÖN Ege Başkan yardımcısı, TurkishWINN İzmir Chapter Lead olan Ok, IODA (International Organizational Development Association) Türkiye Denetim ekibinde gönüllü olarak görev yapmaktadır. 2006 yılında tamamladığı Co_Active Koçluk eğitimi ve 2015 yılında aldığı ORSC sertifikasıyla, bugünlerdeki ilgi alanları;ı arasında,Yeni Nesil Liderlik, Geleceğin İş Dünyası , Bireysel ve Kurumsal Koçluk, Bireysel ve Kurumsal Wellness ve Well-being, Organizasyonel Gelişim, İşveren markası, Bağlılığın artırılması ve Rekabet stratejileri ile yeteneğin ilişkilendirilmesi yer alıyor.

Demet Akman Kimdir?
Demet Akman, İstanbul’da doğdu. Lise eğitimini Saint Benoit Fransız lisesinde tamamladı. İstanbul Teknik Üniversitesi Endüstri Mühendisliği bölümündeki lisans eğitiminin ardından Akman, yine aynı üniversitede Mühendislik Yönetimi Yüksek Lisans Programı’nda yüksek lisansını tamamladı. İş hayatına 1993 yılında Lafarge Türkiye’de İnsan Kaynakları Uzmanı olarak başlayan Akman, 2007 yılına kadar aynı şirkette sırasıyla İş Sistem Analisti, IT Uygulamaları Yöneticisi ve son olarak İnsan Kaynakları Başkan Yardımcısı olarak çalıştı. 2007 yılında Johnson & Johnson Türkiye İlaç Grubu İnsan Kaynakları Direktörü olarak profesyonel hayatına devam eden Akman, daha sonra yine Johnson & Johnson çatısı altında sırasıyla Tüketici Grubu ve Medikal Cihazlar Grubu sorumluluklarını aldı; ayrıca Johnson & Johnson EMEA Cordis Bölümü İnsan Kaynakları Lideri pozisyonunu da mevcut işinin paralelinde yürüttü. İnsan Kaynakları alanındaki kariyerini kişisel gelişim alanında yaptığı çalışmalarla destekleyen Demet Akman, Gestalt Coaching ve Jungian Coaching Programlarını, ayrıca takım çalışmaları alanında Organisation and Relationship Systems Coaching (ORSC) Programını tamamladı. Demet Akman, halen L’Oréal Türkiye İnsan Kaynakları Direktörü olarak iş hayatına devam ediyor.

Buket Çelebiöven Kimdir?
İstanbul Teknik Üniversitesi Endüstri Mühendisliği mezunu olan Buket Çelebiöven daha sonra İstanbul Teknik Üniversitesi’nde Mühendislik Yönetimi üzerine yüksek lisans programını tamamladı. 24 yıldır çalışma hayatında olan Çelebiöven, 2002-2005 yılları arasında Beko Elektronik A.Ş. ’de İnsan Kaynakları fonksiyonunu yönetti. Daha sonra 2005-2009 yıllarında Koç Holding A.Ş. ’de İnsan Kaynakları Koordinatörü olarak görev yaptı. Çelebiöven, kariyer hayatına Nisan 2009’dan bu yana Arçelik A.Ş. ‘de, Türkiye dahil 35 ülkede lokal ve uluslararası ekiplerle birlikte tüm İnsan Kaynakları süreçlerinin yönetiminden sorumlu Global İnsan Kaynakları Direktörü olarak devam ediyor. Arçelik’in globalleşme ve büyüme sürecinde, İK stratejilerinin belirlenmesi, global İK organizasyonunun kurulması, organizasyonun ve insan kaynağının gelişimi, global yetenek uygulamalarının hayata geçirilmesi için önemli projeleri yürütüyor.
CTI, Co-active Koçluk üzerine eğitimlerini tamamlayan, Çelebiöven Koç Topluluğu bünyesindeki yöneticilere iç koçluk yapıyor. Aynı zamanda PERYÖN insan Yönetim Derneği’nde Yönetim Kurulu Üyesi olarak görev yapıyor.

Göksu Korkmaz Kimdir?
Göksu Korkmaz Kariyerine 1998’de Door Consulting Firması’nda Danışman olarak başlayan Korkmaz , 2001-2018 yılları arasında Eczacıbaşı Topluluğu şirketlerinde insan kaynakları yöneticiliği pozisyonlarında görev aldı. Organizasyon yönetimi, yetenek yönetimi ve gelişim, değişim yönetimi, işveren markası başta olmak üzere diğer tüm insan kaynakları süreçlerinde Merkez ve fabrikalardan sorumlu İnsan Kaynakları Müdürü olarak çalıştı.
2018 Nisan’dan bu yana pladis Global Firması’nda İnsan Kaynakları Direktörü olarak görev yapmakta olan Korkmaz, lisans eğitimini Ankara Üniversitesi Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik Bölümü’nde, yüksek lisans eğitimini Marmara Üniversitesi İnsan Kaynakları Yönetimi ve Gelişimi Bölümü’nde tamamladı.

Gökhan Ata Okutan Kimdir?
İnsan Kaynakları alanında 25 yılı aşkın bir süredir çalışan Okutan, İstanbul Teknik Üniversitesi’nden Metalurji Mühendisi olarak mezun oldu. Yüksek Lisans Eğitimini İTÜ Fen Bilimleri Enstitüsünde tamamlayan Okutan ayrıca İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İnsan Kaynakları Programını da tamamlamıştır. İş hayatına orta ölçekli bir firmada Kalite Müdürü olarak başlayan Okutan, sırasıyla Renault Mais, PepsiCo, Aras Kargo Firmalarında İnsan Kaynakları fonksiyonuna liderlik etmiştir. 2017 Yılı Ağustos ayı itibarı ile Gürallar Grubunda İnsan Kaynakları Direktörü olarak çalışmaya başlayan Okutan, Cam Üretim, Turizm, Yapı ve İnşaat, Makine ve Kalıp, Kiremit vb sektörlerinde faaliyet gösteren grubun İnsan Kaynakları fonksiyonlarına liderlik etmektedir. Aynı zamanda profesyonel bir Liderlik Koçu olan Okutan, şirket içi ve dışı profesyonellere koçluk yapmaktadır.
Evli ve 2 çocuk babası olan Okutan iyi derecede İngilizceye sahiptir.

Tolga Görgülü Kimdir?
1988 yılında Galatasaray Lisesinden mezun olduktan sonra 2002 yılında İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi İngilizce İktisat Bölümünü takiben Georgetown Üniversitesinde MBA yapmıştır. Profesyonel iş hayatına Rabak – Telka Bakır fabrikalarında başlamıştır. Daha sonra sırasıylaYaşar Holding Dyo Boya Fabrikaları, Akkök Grubu Ak-Al, Akrom – Romanya ve Aktops İplik fabrikalarında Genel Müdüre bağlı olarak İnsan Kaynakları bölüm yöneticiliği görevlerinde bulunmuştur. 2003 – 2005 yıllarında Pepsi International Grubuna bağlı Frito Lay Gıda San A.Ş’de ilk önce Operasyon İnsan Kaynakları ve sonrasında Ülke İnsan Kaynakları Müdürlüğü görevlerini yapmıştır.2005-2006 yıllarında Frito Lay Tarsus fabrikasının kuruluş ve devreye alma projesini yürütmüştür.2007-2009 yılları arasında PepsiCo Güneydoğu Avrupa Bölgesinde Kamu ve Endüstriyel İlişkiler Müdürlüğü ile Kurumsal İlişkiler görevlerinde bulunmuş aynı zamanda Güneydoğu Avrupa Bölgesi Kriz Koordinatörlüğü görevini üstlenmiştir. Sonrasında Goodyear Lastikleri A.Ş. ve Ulkar Holding – Nobel İlaç Gurubunda Organizasyonel Gelişim ve İnsan Kaynakları Direktörü pozisyonlarında bulunmuştur. 2016 yılında katıldığı Oyak Renault Otomobil Fabrikaları A.Ş. ailesinde halen İnsan Kaynakları Direktörü görevini sürdürmektedir. 2000 yılından beri Rotaryen olup, bu sürede Fenerbahçe Rotary Kulübü Başkanlığı ve Guvernör Yardımcılığı görevlerini icra etmiştir. 20 yılı aşkın bir süredir yelken yarışçılığı yapmaktadır.
Türkiye Açık Deniz Yarış Kulübü, Peryön ve Galatasaray Spor Kulübü Divan Heyeti üyesidir


Moderatör Doç.Dr.Dilek Sağlık Özçam

Dilek Sağlık Eğitim ve Danışmanlık Yeditepe Üniversitesi Y.O. İK Bölüm Başkanı

Nursel Ölmez Ateş

Borusan Holding Grup İnsan Kaynakları Başkanı

Ayla Çetinbora

DHL Express Genel Müdür Yardımcısı İnsan Kaynakları ve Kalite

Berrin Yılmaz

Akçansa İnsan Kaynakları GMY HR VICE GM

Yasemin Bingöl

Hedef Filo İnsan Kaynakları ve Kurumsal Gelişim Direktörü-İcra Kurulu Üyesi

Oturum Konusu
(13.05-13.55) İK’cıların Değişen Görevleri-Geleneksel Rollerin Sonu ve Yeni Yaklaşımlar

Doç.Dr.Dilek Sağlık Özçam Kimdir?
TED Ankara Koleji’n de okurken çok arzu ettiği ODTÜ’den mühendis olarak mezun olsa da bir senede sosyal bilimlerin kendisi için doğru alan olduğunu anladı. Profesyonel iş hayatında yabancı firmalarda yöneticilik yaptıktan sonra zamanını kontrol altına alma düşüncesiyle akademik hayata geçti ve kendi adını taşıyan eğitim ve danışmanlık firmasını kurdu ancak şimdi eskisinden de daha çok çalışıyor. Yapılan işleri bir müşterisinin ısrarı ile 2 senedir sadece instragramdan paylaşmakta olup 20 yılda 90’dan fazla firmaya eğitmen ya da danışman olarak katkı sağlamaya çalışmaktadır. Yürüttüğü projeler ASTD, Stevie ve Brandon Hall dan 4 birincilik ve 1 üçüncülük ödülü aldı. Satış, stratejik pazarlama ve etkin yönetim başlıkları uzmanlık alanları olup ekibiyle birlikte firmalara finans, ekip yönetimi, müzakere, pazarlama gibi 8 konu başlığı içeren ve bireysel gelişim sağlayan yönetici yetiştirme programları düzenlemektedir. Halen Yeditepe Üniversitesi’nde İnsan Kaynakları bölüm başkanı olup akredite Belbin kişilik testi analisti ve uluslararası outdoor eğitimci belgesi sahibidir. İşini tanımlama şekli: mümkün olduğunca hayatlara dokunmaya çalışıyorum.

Nursel Ölmez Ateş Kimdir?
Profesyonel iş yaşamını 23 yıldır sürdüren Ölmez Ateş, İstanbul Üniversitesi Endüstri Mühendisliği Bölümü’nden mezun. Migros Türk T.A.Ş.’de Metod Organizasyon ve Planlama Departmanı’nda uzman yardımcılığı pozisyonu ile iş hayatına başladı; Ar-Ge, Planlama, Proje Yönetimi departmanlarında Yönetici olarak çalıştı. Bu süre içinde pek çok yenilikçi insan kaynakları projelerini devreye aldı. 1999 Yılında Migros’ta çalışırken, SAP insan kaynakları modülünün ilk Türkiye uygulamasının Proje Liderliğini yaptı, bu proje SAP’nin best practice uygulamaları arasına girdi. 2003 Yılında Migros’un yurtdışı operasyonlarından Ramstore’a İK ve İdari İşlerden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı olarak atandı. Beş yıllık görev süresi içinde farklı şehirlerdeki 60’dan fazla mağazanın açılışında aktif rol alarak, insan kaynakları sistemlerinin kurulumu ve işletilmesine liderlik yaptı. 2007 yılında Ramenka’nın Rusya’nın en başarılı insan kaynakları uygulamalarına sahip şirketi seçilmesinde önemli rol oynadı. Türkiye’ye döndüğü 2008 yılında, önce Koçtaş ardından Ford Otosan’da İnsan Kaynakları ve Kurumsal İletişim Direktörü olarak kariyerine devam etti. Görev yaptığı süre boyunca insan kaynakları dönüşümünün yanı sıra toplumsal cinsiyet eşitliği üzerinde aktif olarak çalıştı ve mesleğin cinsiyeti olmadığına yönelik farkındalık geliştirmek ve kızların STEM alanında eğitimlerini desteklemek için Bal Arıları Mühendis oluyor projesini kurguladı ve projeye liderlik etti. 2018 Yılı Mart ayı itibariyle Borusan Holding’e Grup İnsan Kaynakları Başkanı olarak geçiş yapan Ölmez Ateş insan Kaynakları fonksiyonunu farklı sektörlerde geniş çerçevede icra etmiş deneyimli bir İK Profesyonelidir. 2016 ve 2017 Yıllarında “Türkiye’nin En Etkin 50 İnsan Kaynakları Yöneticisi” araştırması ile insan kaynağını en etkin biçimde yöneten ve fark yaratan Türkiye’nin En Etkin 50 CHRO’dan biri olarak seçildi. 2013 yılından bugüne yönetici koçluğu yapmaktadır.

Ayla Çetinbora Kimdir?
Ayla Çetinbora graduated from Bogazici University, Department of Simultaneous Translation and Interpretation, and completed her post education in Leadership in Harvard University, Harvard Business School. She then completed the Changing The Game: Negotiation and Competitive Decision Making Program at Harvard Business School. Being part of the DHL Express family for over 20 years, Çetinbora has been responsible as Human Resources & Quality Director since March 2008. She has fulfilled her responsibilities in recruitment, training and development, compensation, employee relations, performance and talent management, employee engagement, and alike in the Human Resources field, and has ensured that the applications such as Mentoring, Talent Panels and Asessment Center-Development Center are carried out successfully with the company’s own resources. With the leadership of Ayla Çetinbora, DHL Express Turkey Human Resources and Quality Department is awarded the DPDHL Corporate Health Award for a couple of times by the evaluation committee consisting of neutral academic advisors, and since 2014, has been awarded the Top Employer Award (World, Europe and Middle East) for five consecutive years, awarded for companies that have achieved high standards. Ayla Çetinbora speaks English and German.

Berrin Yılmaz Kimdir?
Berrin Yılmaz, 1993 yılında Orta Doğu Teknik Üniversitesi İşletme bölümünden mezun olduktan sonra, 1995 yılında Bilkent Üniversitesi MBA Yüksek Lisans programını tamamladı. Kariyerine 1995 yılında Eczacıbaşı Holding’te İnsan Kaynakları Uzmanı olarak başlayan Yılmaz, sırasıyla Eczacıbaşı-Baxter İnsan Kaynakları Müdürü, Roche İlaç İnsan Kaynakları Direktörü, Atrain Danışmanlık Gmbh Türkiye ofisinde Genel Müdür olarak görev aldı. 2017-2018 yılında Sabancı Holding’te İnsan Kaynakları Direktörü olarak görevini sürdüren Yılmaz, 01.07.2018 tarihi itibarıyla Akçansa’da İnsan Kaynakları Genel Müdür Yardımcılığı görevine atandı.

Yasemin Bingöl Kimdir?
İstanbul Teknik Üniversitesi’nde mühendislik lisansı sonrasında, İstanbul Üniversitesi’nde İnsan Kaynakları ve İstanbul Bilgi Üniversitesi’nde Endüstriyel ve Örgüt Psikolojisi Bölümleri’nde yüksek lisans yapmıştır. 22 yıllık çalışma hayatında, üretim sektöründe faaliyet gösteren Toyotetsu ve Benteler Otomotiv’de, hizmet sektöründe faaliyet gösteren Bersay İletişim Danışmanlığı, ERGO Holding ve Arvato Bertelsmann’da tüm İnsan Kaynakları süreçlerinin yeniden yapılandırılması veya tasarlanması adına çalışmalar gerçekleştirmiştir. Yasemin Bingöl, 2019 Temmuz ayında Hedef Filo’ya İnsan Kaynakları ve Kurumsal Gelişim Direktörü / İcra Kurulu üyesi olarak katılmıştır. Aynı zamanda Koç ve Mentör olan Yasemin Bingöl, iş hayatındaki kadınları desteklemeyi hedefleyen Professional Women’s Network İstanbul’da Mentorlük Grubu Başkanı’dır. İnsan Kaynakları alanındaki çalışmalarını, “People Management” araçlarının organizasyonel başarı ve çalışan bağlılığına etkilerini ölçümleme odağı ile devam ettirmektedir.


Feyza Narlı

ManpowerGroup Türkiye Genel Müdürü

Oturum Konusu
(15.10-15.25) Gelecekte İş Gücü ve Yetenek
Feyza Narlı Kimdir?
İstanbul Üniversitesi Endüstri Mühendisliği Bölümü’nden mezun olan Feyza Narlı, İstanbul Teknik Üniversitesi İşletme Mühendisliği yüksek lisansını tamamladı. Feyza Narlı; Oracle ve Innova Bilişim Çözümleri’nde farklı yönetsel rollerde yer aldı. Akabinde kısa bir ara vererek Londra’da Marka Yönetimi eğitimi aldı. Londra’dan döndükten sonra, Accenture Türkiye’ye Kıdemli Müdür unvanı ile katıldı. Bu süre zarfında Türkiye ve İtalya’da farklı proje ve görevlerde yer aldı. Ardından, Feyza Narlı Oracle Türkiye’de Dijital ve CX çözümleri Ülke Lideri olarak görev aldıktan sonra 2018 yılı itibariyle Manpower ve Experis markalarının yer aldığı ManpowerGroup Türkiye’nin Genel Müdürü oldu.


Moderatör Doç. Dr. Yasin Rofcanin

Bath Üniversitesi İnsan Kaynakları Yönetimi ve Örgütsel Davranış Okuyucu Yönetim Bilimleri Fakültesi

Seçil Kılıçoğlu

Nivea Beiersdorf Türkiye İK Direktörü

Deniz Daver

Mavi Kıdemli İnsan Kaynakları ve Organizasyonel Gelişim Direktörü

Ahmet Hakan Arslan

İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı Human Resources Director

Aylin Gemici

Tadım Gıda İnsan Kaynakları Direktörü

Gülçin Tekin

Maxion Wheels Türkiye Operasyonları Ortak Fonksiyonlar Direktörü

Oturum Konusu
(15.25-16.20) İnsan Kaynaklarında İnovasyon ve Değişim

Doç. Dr. Yasin Rofcanin Kimdir?
Dr. Yasin Rofcanin 2007’de lisans, 2010’da da yüksek lisans derecelerini Boğaziçi Üniversitesi’nden almıştır. Uluslararası şirketlerde (JP Morgan Chase Bankası, Sephora ve Ericsson) çeşitli finans ve insan kaynakları pozisyonlarında çalışan Yasin Rofcanin’nin, en son olarak “Assessment Systems Turkiye” şirketindeki ölçek geliştirme ve insan kaynakları verilerinin analizleri konularında profesyonel tecrübeleri olmuştur (2010 – 2013). 2016 yılında İngiltere Warwick Üniversitesinden İnsan Kaynakları ve Örgütsel Davranış alanında doktora derecesini almıştır. Su anda, Doçent olarak İngiltere Bath Üniversitesi’nde Yönetim Bölümünde görev almakta, ayni zamanda IESE İşletme Okulu’nda (Barselona, İspanya) ziyaretçi profesör olarak da görev almaktadır. Bununla birlikte, “Future of Work” adli merkezin direktörlüğünü yürütürken bir yandan da alanında çok prestijli olan “Human Relations” dergisinin de editörlüğünü yürütmektedir.Yasin Rofcanin’in yayınları ve eğitimi; esnek çalışma saatleri, is şekillendirme, verimli is – hayat dengesi, kişiye özgü is anlaşmaları ve insan kaynaklarında büyük verinin önemi konuları üzerindedir. Bu alanlarda yayınladığı uluslararası yayınları, konferans sunumları ve kitap bölümlerinden bazıları aşağıdadır. Akademik yayınları ile birlikte, Dr. Rofcanin, is hayatına yönelik dergi ve mecralarda da yayınlar yapmakta ve fikirlerini paylaşmaktadır.

Seçil Kılıçoğlu Kimdir?
2003 yılında İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi’nden mezun olmuştur. Seçil Kılıçoğlu’nun insan kaynakları kariyeri 2006-2009 yılları arasında Doğan Holding bünyesinde yer alan DOL, Doğan Telekom şirketlerinde başladı. Sonrasında yaklaşık altı yıl boyunda Yıldız Holding bünyesinde,hem Türkiye hem de uluslararası operasyonda insan kaynakları alanında farklı görev ve sorumluluklar alan Kılıçoğlu, 2014-2017 yılları arasında Bel Grup’ta Türkiye İnsan Kaynakları fonksiyonun oluşturulmasından sorumlu olmuş, 2017 yılından bu yana da Nivea Beiersdorf Türkiye İnsan Kaynakları Direktörü olarak görevini sürdürmektedir.

Deniz Daver Kimdir?
Deniz Daver kariyerine 90’lı yıllarda işe alım danışmanlığı alanında başladı. Nicholson International’ın ardından katıldığı Ernst & Young’da bir çok farklı iş alanını tanıma imkanı buldu. 2000’li yıllarda ilaç sektöründe, GlaxoSmithKline’da İnsan Kaynakları yöneticisi olarak rol aldı. Bu dönemde tüm alt alanlarıyla İK deneyimini derinleştirme şansı elde etti. 2008 yılı başında, İşe Alım Danışmanlığı alanında hizmet veren PeoplePlus Recruitment’ı kurdu. Burada, bir çok önemli şirkete ihtiyaçları paralelinde, ideal işe alım çözümleri sundu. Daver 2010 yılının Eylül ayından bu yana, moda perakendesinin global oyuncularından Mavi’de, Mavi’nin Türkiye ve uluslararası İK operasyonlarından sorumlu, Kıdemli İnsan Kaynakları ve Organizasyonel Gelişim Direktörü olarak görev yapmaktadır.

Ahmet Hakan Arslan Kimdir?
Arslan, 1999-2005 yılları arasında Genel Yönetim Danışmanlığı alanında farklı sektörlerden firmalara hizmet vermiş, çok sayıda İnsan kaynakları uygulamasının tasarımı, hayat geçirilmesi çalışmalarda aktif görev almıştır. 2006 yılının sonuna kadar Türkiyenin öncü yer hizmetleri firması HAVAŞ Yer Hizmetleri A.Ş.‘de görev almış bu sürede “Lean Six Sigma” projesinde Black Belt olarak eğitimini tamamlamış ve projenin şirket içi yaygınlaştırılması vekoordinasyonu görevini üstlenmiştir. 2009 yılına kadar TURKCELL grup şirketlerinden Global Bilgi Çağrı Merkezi’nde Stratejik Planlama ve Kurumsal Performans İzleme takımında çalışmış; stratejik hedeflerin belirlenmesi, Kurumsal Karne, süreç analizi, verimlilik artırmaya yönelik projeler ve bunların takibi konularında farklı kademelerde yöneylem araştırmalarında bulunmuştur. 2009’da İstanbul Sabiha Gökçen Uluslararası Havalimanı Yatırım Yapım ve İşletme A.Ş. de, “Yönetim Geliştirme Müdürü” olarak göreve başlamıştır ve 2010 yılından itibaren de aynı şirkette ve bağlı şirketlerinde “İnsan Kaynakları Direktörlüğü” görevini sürdürmektedir.

Aylin Gemici Kimdir?
1997 yılında Hacettepe Üniversitesi Sosyoloji Bölümünden mezun olan Gemici, kariyerine Bankacılık sektöründe başlamıştır. Ardından Avea’da 2001-2010 yılları arasında İnsan Kaynaklarının farklı fonksiyonlarında görev almış ve son olarak İnsan Kaynakları Grup Müdürü olarak çalışmıştır. Ardından Çelebi Holding’e İnsan Kaynakları Direktörü olarak geçmiş ve kariyerine 2011-2017 yılları arasında HSBC Bank İnsan Kaynakları Direktörü olarak devam etmiştir. Mart 2017 itibarıyla Tadım İnsan Kaynakları Direktörü olarak görevini sürdürmektedir. Tadım’ın Globalleşme sürecinde, organizasyonun ve İnsan Kaynağının gelişimi, İK’nın dijitalleşmesi ve kültürel değişimin yönetimi gibi önemli projelerde görev alıyor. Boş zamanlarında 10 yaşındaki ikiz kızları ile farklı yemek tarifleri denemenin onu en çok eğlendiren şeyler arasında yer aldığını belirtiyor.

Gülçin Tekin Kimdir?
İzmir Amerikan Lisesi ve Boğaziçi Üniversitesi Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Bölümü mezunu Gülçin Tekin, kariyerine 1997 yılında Yaşar Holding Grubu İnsan Kaynakları’nda yönetici olarak başlamıştır. Daha sonrasında Tukaş Gıda ve Hugo Boss Tekstil bünyesinde İK Müdürü olarak ekip ve süreç yönetimini üstlenmiştir. 2005 –2011 yıllarında İK Müdürü olarak çalıştığı Bilim İlaç’ta, Kalder’in Avrupa ve Türkiye Kalite Ödül süreçlerinde önemli deneyimler kazanmıştır. 2011 yılından bu yana İnci Holding ve Iochpe-Maxion ortaklığı ile Manisa Organize Sanayi Bölgesi’nde faaliyet gösteren Maxion İnci Jant ve Maxion Jantaş bünyesinde İnsan Kaynakları Direktörü olarak görev alan Tekin, sorumluluklarına ek olarak 2015 yılından itibaren Global Maxion Jant grubu Organizasyonel Gelişim Direktörlüğü görevini üstlenmektedir. Bu görevinde, 12 ülke ve 22 Maxion Jant işletmesinin çalışan gelişimi sistem ve faaliyetlerine liderlik etmektedir. 2018 itibariyle mevcut sorumluluklarına ek olarak Maxion Wheels Türkiye Operasyonları’nın Yönetim Sistemleri, Kurumsal İletişim, İdari İşler, OPEX, SAP ve Bilgi Teknolojileri Uygulamaları fonksiyonlarının liderliğini üstlenerek Ortak Fonksiyonlar Direktörlüğü’ne atanmıştır.


Oylum Bilgili

Koton Global Mağazacılık & Satış İnsan Kaynakları Grup Müdürü

Serpil Köşker

Pirelli Türkiye İnsan Kaynakları Direktörü

Khayala Huseynova

Solar Patlayıcı İnsan Kaynakları Müdürü

Oturum Konusu
(16.50-17.25) 3 Farklı Sektörde Etkili İnsan Kaynakları Yönetimi ve Tavsiyeler

Oylum Bilgili Kimdir?
Bilgili, 2010 – 2018 yılları arasında Arçelik Global’de Yurtdışı İnsan Kaynakları, 2006 – 2010 yılları arasında BNP Paribas Fortis Bankasında Ücretlendirme ve Yan Haklar, 2004 – 2006 yılları arasında Turkland Bank Ücretlendirme ve Yan Haklar bölümlerinde çalışmıştır.2018 yılından itibaren Koton ailesine katılan Bilgili Türkiye dahil 14 ülke ve globalde toplamda 8.300 saha çalışanından sorumlu olduğu görevini sürdürmektedir.

Serpil Köşker Kimdir?
1997 yılında Ortadoğu Teknik Üniversitesi, Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik bölümünden mezun olan Serpil Köşker, yine Ortadoğu Teknik Üniversitesi’nde yüksek lisansını tamamladı. Üniversitede araştırma görevlisi olarak çalışmasının ardından, BRİSA Bridgestone Sabancı şirketinde HR Generalist olarak profesyonel iş yaşamına başladı. Ardından Toyota Tsusho’da İnsan Kaynakları Müdürü olarak tüm insan kaynakları süreçleri ve sistemlerinin kurulması, global yapı ile entegrasyonundan sorumlu olarak çalıştı. 2014 yılında Hayat Kimya’nın kurumsal dönüşüm ve İK süreçlerinin yapılandırılması konularında sorumluluk alarak Kocaeli ve Mersin Fabrikalar İnsan Kaynakları Müdürü rolüyle görev aldı. 2017’den bu yana Pirelli Türkiye İnsan Kaynakları Direktörü olarak çalışmakta olan Sn. Serpil Köşker, aktif olarak profesyonel koçluk yapmakta ve bu doğrultuda gönülllülük ve sosyal sorumluk çalışmalarında yer almaktadır.

Khayala Huseynova Kimdir?
2008 yılında lisans eğitimini Azerbaycan Devlet İktisat Üniversitesi`nin Uluslararası Ekonomi İlişkileri fakültesinde tamamlayan Huseynova, profesyonel hayata Azerbaycan Devlet Merkez Bankası’nda başlamıştır. Edinmiş olduğu 2 yıllık geniş tecrübenin ardından kariyerine Azerbaycan Mali Suçlar Araştırma Kurumu İnsan Kaynakları Departmanı’nda devam etmiş ve 2010 yılında Uluslararası Ekonomi İlişkileri alanında yüksek lisans derecesini almıştır. 2012 yılında Ankara Üniversitesi`nin “İnsan Kaynakları Yönetimi ve Kariyer Danışmanlığı” alanında doktora eğitimine başlamak için Türkiye`ye yerleşen Huseynova, eğitiminin yanı sıra kariyerine insan kaynakları alanında farklı görevler üstlenerek devam etmiştir. Kamu, finans, üretim, taahhüt, bilişim gibi farklı sektörlerin insan kaynakları süreçlerinde deneyim kazanmıştır. 2019 yılı itibariyle Solar Patlayıcı bünyesinde İnsan Kaynakları Müdürü görevini sürdürmektedir. Azerice, Türkçe, Rusça ve İngilizce dillerini bilmektedir