Günümüz iş dünyasında işletmeler açısından müşteri odaklı olmak çok önemlidir. Teknolojik gelişmelerle birlikte bilginin, deneyimin ve ilişkilerin çok daha önem kazandığı bir dönem başlamıştır. Bu nedenden dolayı birçok işletme; müşteriyi tanımak, diyalog kurmak ve onu elde tutmak için CRM çözümlerine yönelmeye başlamıştır. Dünyadaki gelişmelere paralel olarak ülkemizde de CRM pazarı önem kazanmaya başlamıştır.
Amaç: Bu programın amacı katılıcılara müşteri odaklı olma, müşterilerin nasıl segmentlere ve alt segmentlere ayrılabileceği, müşteriye nasıl ulaşılabileceği ve onlarla kalıcı ilişkilerin nasıl kurulabileceği ve CRM sisteminin tüm işletme ve tüm birimler için eş zamanlı ve eş amaçlı olarak tasarlanması ile ilgili bilgi ve becerileri sağlamaktır.
Program Düzeyi: Başlangıç, Orta, İleri
Katılımcı Profili: Pazarlama, marka ve ürün yöneticileri, sorumluları ve yönetici adayları.
Süre: 2 gün
Program İçeriği: