Küreselleşmenin bir sonucu olarak ekonomik, siyasal, hukuksal ve toplumsal yapılar sürekli bir değişim göstermektedir. Reklam, küreselleşen dünyamızda yaşanan rekabet ve hızlı değişime karşı işletmelerin ayakta kalabilmeleri için en etkili pazarlama yöntemlerinden biridir. Reklam, tüketicinin ilgisini çekmek ve ürün ile hizmetler arasında yapacağı seçimleri etkilemek açısından çok önemli bir etkendir.
Amaç: Bu programın amacı katılımcılara reklamın özellikleri, strateji ve taktikler, planlamalar, ilgili bölümlerin yapılanması, ajans ilişkileri gibi konularla ilgili bilgi ve yaklaşımları sunmaktır.
Program Düzeyi: Başlangıç, Orta, İleri
Katılımcı Profili: Reklam, halkla ilişkiler, pazarlama, ürün, marka ve satış yöneticileri ve yönetici adayları
Süre: 2 gün
Program İçeriği: