Ana Sayfa: » Liderlik&Yönetim Programları » Delegasyon / Yetki Devri
İnsanların başarma kapasitesi, liderlerinin yetki verme yeteneği ile belirlenir.”
John C. Maxwell
Günümüzde kararlı, yetenekli ve başarılı çalışanlara sahip olmak isteyen işletmeler, delegasyona gereken önemi vermelidirler.
Amaç: Bu programın amacı, iş performansını, iş kalitesini arttırmak ve rutin olmayan kritik işlere daha çok zaman ayırmak isteyen yöneticilerin örgüt içinde başarılı bir delegasyon sistemi kurmasını sağlamaktır.
Program Düzeyi: Orta, İleri
Katılımcı Profili: Yöneticiler ve yönetici adayları.
Süre: 2 gün
Program İçeriği:
- Yönetim Kavramı ve Fonksiyonları
- Delegasyon Nedir?
- Delegasyonun Önemi
- Delegasyonun Yararları
- Delegasyonu Olanaklı Kılan Faktörler
- Delegasyonun Önündeki Engeller
- Delege Edilecek Görevler ve Kişiler
- Delegasyon Sürecinin Aşamaları
– İşi Açık ve Net Olarak Tanımlama
– Çalışanları Eğitme
– Delegasyonu Zorlaştıran Engelleri Ortadan Kaldırma
– Gerekli Kaynakları Sağlama
– Denetleme
– Sonuçları Değerlendirme
- Delegasyon ve İletişim
- Delegasyon ve Çatışma
- Başarılı Delegasyon İçin Öneriler
- Özet ve Değerlendirme