Beden dili ve kişisel imaj, ülkemizde yakın bir döneme kadar sadece siyasetle uğraşanların ve sanatçıların ilgilenmesi gereken bir konu olarak görülmekteydi. Oysa bugün, satış da dahil olmak üzere bir çok alanda önemli bir yer tutmaktadır.
Amaç: Bu programın amacı katılımcıların, satışı sürecinin tüm aşamalarında kullanmak üzere beden dilini ve beden dili ile ilgili işaretleri öğrenmeleri, bunları bilinçli olarak uygulanmaları, müşterileri üzerinde olumlu bir imaj bırakmaları ve müşteri ilişkilerinde daha etkili olmalarını sağlamaktır.
Program Düzeyi: Orta, İleri
Katılımcı Profili: Kendisine bağlı satış ekipleriyle çalışan her kademeden satış yöneticileri, rut satış yöneticileri, bölge satış yöneticileri ve yönetici adayları, pazarlama yetkilileri, müşteri ilişkileri yöneticileri ve şirketi müşteri karşısında temsileden tüm profesyoneller.
Süre: 2 gün
Program İçeriği: