Günümüzde marka olmanın ya da marka sahibi olmanın önemini anlayan işletmelerin sayısı hızla artmaktadır. Kaliteli bir ürün ile özdeşleşen bir marka, bir işletmenin sahip olabileceği en değerli varlıklardan biridir. Bu yüzden işletmelerin marka yönetimine ve marka yaratmaya gereken özeni göstermeleri, kendilerine özgü ve tutarlı bir marka kimliği sunmaları gereklidir.
Amaç: Bu programın amacı katılımcıların, marka stratejisi oluşturma ve konumlandırması ile ilgili tüm aşamaları öğrenmelerini sağlamakta aynı zamanda, marka yönetiminin kavramsal boyutlarının yanısıra pratik boyutlarını da inceleme ve uygulama fırsatlarını vermektir.
Program Düzeyi: Orta, İleri
Katılımcı Profili: Pazarlama, marka ve ürün yöneticileri, sorumluları ve yönetici adayları.
Süre: 2 gün
Program İçeriği: