Eduplus

Mehmed Evyap//Evyap Holding İcra Kurulu Başkanı
Zirveye katılmaktan ve bir konuşma yapmaktan keyif aldım. Farklı deneyimlerden gelen çok sayıda konuşmacıyı aynı gün dinlemek herkes için kazanım oldu. Zirvelere yeni konu başlıklarının eklenmiş olması da çok olumlu. Bundan sonraki zirvelerde Eduplus’a başarılar diliyorum.

Cem Tarık Yüksel//Unilever Türkiye Satış ve Müşteri Geliştirmeden Sorumlu Bşk. Yrd. ve Yönetim Kurulu Üyesi
Değişen dünyada farklılaşmak ve fırsatlar yaratmak için en önemli faktör olan yenilikçilik ve bunu gerçekleştirebilen marka ve şirket tecrübelerini paylaşmak , önemli bir insiyatif. Bu organizasyon için kutlarken, gelecektekiler için başarılar diliyorum.

Lawrence Du Pre//Medina Turgul DDB Group CEO
Her biri farklı bölümlerden gelen ve dolayısıyla renkli bir katılım listesi oluşturan yüksek seviyedeki profesyonel Marka zirvesi konuşmacıları, pazarlamacılar için çok güncel olan bir konuya bireysel görüşleriyle çeşitlilik kattılar. 15 dakikalık kesitler halinde sunum yapmak durumunda olan konuşmacılar, bu düzenlemeden dolayı iş anlayışlarının temellerine odaklanıp, enerjilerini sunumlarının görünümlerinden çok pratik içeriklerine harcadılar.
Marka Zirvesinin yapısı biraz farklı; konuşmacıları için kurumsal PR olmaktansa seyircilerine bir şey katmak amaçlı tasarlandı. Konferansın teması çevresinde, konferansa katkıda bulunacak konuşmacıların konuları organizatörler tarafından önceden seçiliyor. Yani konuşmacılar ellerindeki sunumları tekrar tekrar kullanıp, şirketlerinin reklamlarını yapmak yerine seyircinin ilgi alanına giren bu konular hakkında ciddi anlamda kafa yormaları gerekiyor.

Murat Şahin//Orijinal Şirketleri Kurucu Ortağı – Fütüristler Derneği Başkanı
“Türkiye’nin en önemli markalarının yöneticilerinden kendi öykülerini ve hayallerini dinlemek benzersiz bir deneyimdi. Ayrıca konferansta üç fütürist konuşmacı olması da “yenilikçi” sloganın altını tam olarak doldurmaya yetiyordu.”

Ali Saydam//Bersay İletişim Grubu Onursal Başkanı
“Hayatta insanları, kurumları, ülkeleri başarılı kılan üç özelliğin üçünün debirararda bulunması gerektiğini iddia edebiliriz: Derinlik (Köklülük), Sürdürebilirlik (İstikrar), Yenilenme (Değişim)… EDUPLUS’un bu üç alanda da ülkenin, yönetim dünyasının, kariyer planlaması yapan gençlerin entelektüel birikim ve gelişimine çok ciddi katma değer getirme çabası içinde olmasını takdirle izlemekteyiz. Nice başarılı organizasyonara, esenlikle”…

Barış Özkök//Alcatel-Lucent Afrika, Türkiye ve Azerbaycan Pazarlama ve Kurumsal İletişim Direktörü
Zengin ve çarpıcı içerikle dolu bir Markalar Zirvesi geçti bu yıl. Hemen hemen her sektörün üst düzeyde temsil edildiği Zirve’de, Türkiye’de marka olmak, sosyal medyada pazarlama ve lider marka olma stratejileri hakkındaki konuşmacıların görüşleri çok etkileyiciydi. Zirve’nin yurtdışından davetli konuşmacıları, yenilikçi markalar konu başlığını, çarpıcı dünya örnekleri ile sahneye yansıtarak Zirve’ye bir küresel perspektif kazandırdılar. Yeni Pazarlama Trendlerini tartışığım panelde diğer yöneticilerden de farklı sektörlerdeki pazarlama stratejilerini dinlemek bana farklı bakış açıları kazandırdı. Bu Zirve’nin, Türkiye’nin Marka Değerini uzun vadede artırmak için koyduğu katkı bence çok büyük.
Saygılarımla,

İhsan Karagöz//Kale Grubu Pazarlamadan Sorumlu Başkan Yardımcısı
Gerek konuşmacılar, gerek yüksek profilli katılımcılar ve masaya yatırılan konuları itibarıyle Yenilikçi Markalar Zirvesi pazarlama dünyasında önemli bir açığı dolduruyor. Özenle seçilmiş konulardaki yoğun tartışmalarla pazarlama dünyasındaki gündeni yeniden oluşturarak pazarlama dünyasındaki profesyonellere de önemli vizyon kazandırıyor. Bu önemli organizasyona konuşmacı olarak davet edilmemden dolayı gurur duydum. Böylesine kusursuz bir organizasyona imza atan sizleri de gönülden kutlarım.

F.Fatma Çelenk // Soyak Holding Kurumsal İletişim Koordinatörü
Zirveye davetiniz için çok teşekkür ederim. Görüşlerimi değerli katılımcılar ve konuklarla paylaşmaktan büyük mutluluk duydum. Farklı alanlarda farklı fikirleri bir araya getiren zirveniz, tam da ismiyle uyuşur nitelikte, yenilikçi görüşleri paylaşarak bizlere ışık tuttu. Ülkemizin böylesine vizyoner, yeni pencereler açan, ufkumuzu genişleten etkinliklere çok ihtiyacı var. Bu girişiminizin uzun yıllar sürmesi dileklerimle…

Gökhan Salmanoğlu//Pfizer NeoBusiness Koordinatörü
Zirveye katılmaktan ve konuşma fırsatı verilmesinden son derece memnun oldum. Farklı sektörlerden, deneyimlerden gelen birçok değerli konuşmacı ve katılımcı ile tanışmak, tecrübe paylaşımı yapmak yoğun iş gündemimizde pek mümkün olmayan çok güzel bir fırsat. Bu fırsatı da biz, Türk iş dünyası yöneticilerine sundukları için EduPlus ekibini ve sevgili Çağlar Çoroğlu’nu kutlar, başarılarının devamını dilerim.

Aykut Demiray//Akbank Yönetim Kurulu Üyesi – AGD Danışmanlık, Yönetici Ortağı
Zirveye konuşmacı olarak katılmaktan büyük bir memnuniyet duydum. İyi organize edilmiş bir toplantıydı. Dikkatle seçilmiş ilginç konular ve konuşmacılar ve yine dikkatli ve motivasyon düzeyi yüksek bir dinleyici kitlesi zirvenin kanımca gayet başarılı olmasını sağladı bu bakımdan, düzenlemede emeği geçen herkese, özellikle Dr. Çoroğlu’na teşekkür ederim. Zirvedeki genel akışın zamanlamasından sorumlu olan sunucunun profesyonel yaklaşımını da dikkate değer buldum. Bizim bölümümüz sona erdiğinde, “daha çok konuşulacak konu kalmıştı erken bitti” şeklinde bir duyguya kapıldığımı hatırlıyorum. Başarılarınızın devamını dilerim.

Engin Utkan//Turkcell Global Bilgi Genel Müdür Yardımcısı
Zirvede lider markalar konulu panele katıldım. Türkiye’nin değerli yöneticileri ile sohbet etmek çok keyifli idi. Lider müşteri deneyimi uygulamaları ve vizyoner ürün ve hizmetler hakkında yaptığımız fikir alışverişi hem dinleyicilere hem de biz panel katılımcılarına faydalı oldu düşüncesindeyim. Bu başarılı organizasyon için Eduplus’a teşekkür eder, zirvenin gelecek senelerde başarısının devamını dilerim.

Joseph Ciprut//MindThrust Danışmanlık Yöneticisi
Zirve ismine gayet uygun bir biçimde Türkiye’mizde ve global arenada kendilerini yenilikçi, vizyon sahibi olarak kanıtlamıs başarılı markaların üst düzey yöneticilerinin konuşmacı ya da katılımcı olarak yer aldıkları nezih bir zirve olarak gerçekleşti. Bu gayet profesyonel olarak düzenlenmiş platformda sunum yapmak bana gurur ve mutluluk verdi. Sn. Çağlar Çoroğlu ve ekibini başarılı organizasyonu için tebrik ederken konuşma yapmam için beni davet ettikleri için de yürekten teşekkürlerimi sunarım.

Lawrence Du Pre//Medina Turgul DDB Group CEO
Her biri farklı bölümlerden gelen ve dolayısıyla renkli bir katılım listesi oluşturan yüksek seviyedeki profesyonel Marka zirvesi konuşmacıları, pazarlamacılar için çok güncel olan bir konuya bireysel görüşleriyle çeşitlilik kattılar. 15 dakikalık kesitler halinde sunum yapmak durumunda olan konuşmacılar, bu düzenlemeden dolayı iş anlayışlarının temellerine odaklanıp, enerjilerini sunumlarının görünümlerinden çok pratik içeriklerine harcadılar.
Marka Zirvesinin yapısı biraz farklı; konuşmacıları için kurumsal PR olmaktansa seyircilerine bir şey katmak amaçlı tasarlandı. Konferansın teması çevresinde, konferansa katkıda bulunacak konuşmacıların konuları organizatörler tarafından önceden seçiliyor. Yani konuşmacılar ellerindeki sunumları tekrar tekrar kullanıp, şirketlerinin reklamlarını yapmak yerine seyircinin ilgi alanına giren bu konular hakkında ciddi anlamda kafa yormaları gerekiyor.

Ayşe Dickson//Ladybug Home Textiles Limited Owner – İngiltere’nin En Başarılı İş Kadını Ödülü Sahibi
Çok seçkin konuşmacıların arasında bana da yer verdiğiniz için çok teşekkürler. Yenilikçi Markalar Zirvesi, katılımcılara hem teorik ve hemde pratik bilgilerin aktarılmasında oldukça etkin bir görev yaptı. Yeni bir markanın temsilcisi olarak bende Zirveden cok yararlandım. Ayrıca Doktor Çağlar Çoroğlu ve siz çok profesyonel bir organizasyon sergilediniz.

Can Barış Öztok//Koç Sistem Pazarlama ve Satış Genel Müdür Yardımcısı
Ben de böyle önemli bir etkinlik düzenlediğiniz için sizi kutlarım. Bu etkinlikte marka yaratma, marka yönetimi ve pazarlamada teknolojinin etkin biçimde kullanılmasına yönelik gerçek hayattan örnekler sunulması bence çok yararlıydı. Konuşmacıların farklı sektörlerden gelmesi ve çoğunun üst düzey olmaları, teorik bilgiler yerine kendi kişisel deneyimlerini paylaşmaları bence etkinliğin en öne çıkan özelliğiydi.

Güven Borça//Marka Danışmanı
Eduplus zirvesi, adına yakışır bir buluşma oldu. Çok sayıda yeni ürün/fikir ile karşılaştım. İzleyebildiğim konuşmalar da çok tatmin ediciydi. Türkiye’nin yeniliklere, markalara, en çok da yenilikçi markalara ihtiyacı var.
Zirvenin gelecek yıllarda etkinliğini artırarak büyümesi dileğiye…

Ergin Akman//Nestlé Waters Pazarlama Direktörü
Günümüzde yaratılması ve istikrarlı bir şekilde yönetilmesi en sor süreçlerden biri olan ama firmalara gerçek rekabet avantajını getiren Marka Yönetimi’ne ayrılmış “Yenilikçi Markalar Zirvesi”’nin çok farklı sektörlerden, farklı deneyimere sahip değerli katılımcıları bir araya getirerek iş dünyasına önemli bir değer kattığını düşünüyorum. Bu organizasyonda bana yer veren tüm EDUPLUS ailesine teşekkür eder, başarılarının devamını dilerim.

Berna Erbilek//Eczacıbaşı Topluluğu Marka Danışmanı
“EDUPlus’un düzenlediği zirveye davet edilmiş olmaktan çok gurur duydum. Farklı sektörlerden farklı iletişim uygulamalarının paylaşılması açısından tüm pazarlama yöneticileri için çok faydalı bir deneyim olduğuna inanıyorum. Hem geleneksel pazarlama araçlarındaki kullanım değişikliklerini hem de yeni iletişim mecralarının nasıl etki yarattığını görmek ve duymak açısından bu platforma katılmayı tüm meslektaşlarıma öneriyorum.”

N. Özge Akçizmeci Nielsen BASES Müdürü
‘Eduplus Zirvesi’nin bir parçası olmaktan gurur duydum. Gerek katılımcılar, gerekse mekan ve sunumlar dört dörtlüktü. Bu ilham veren etkinligi düzenledikleri ve beni de konuşmacı olarak seçtikleri için EduPlus yetkililerine teşekkür ediyorum.

Pınar Mavituna//Shell&Turcas Petrol A.Ş. Global Stratejik Pazarlama Müdürü
Hem katılımcılar hem de biz konuşmacılar için oldukça değerli bir zirveydi. Zirve kapsamında değişik sektörlerden profesyoneller biraraya gelerek, oldukça zengin bir içerik ile gelecek trendler ve mevcut uygulamalar ile ilgili değerli fikirler paylaşıldı. Zirvenin başarı ile düzenlenmesini sağlayan Sn. Çağlar Çoroğlu ve tüm Eduplus ekibine teşekkürlerimi sunar, başarılarının devamını dilerim.”

Burcu Ünsal// İletişim ve Marka Danışmanı, Los Angeles Kaliforniya Universitesi Öğretim Üyesi, Amerika’nın İlk ve Tek Lisanslı Türk NLP Eğitmeni
Henüz iki sene önce “IŞILTI” konseptini sahiplenip çıktığım keyifli “olma” yolculuğumda, Sevgili Çaglar Bey’in surpriz davetiyle, 04.04.2013 benim için çok özel ve çok güzel bir tarih “oldu”. Dr. Çağlar Çoroglu, Özge Yel ve diğer bütün Eduplus marka ekibini, öncelikle kendi markalarında yenilikçi bir anlayış sergiledikleri ve böylesine müthiş ve A klas bir organizasyon düzenledikleri için tebrik ediyor; ve aynı “yenilikçi” anlayış çerçevesinde Amerika’nın melekler şehri Los Angeles’tan alıp kalbimde taşıdığım yenilikleri Türkiye’nin fark yaratan profesyonelleri ile paylaşabilmem adına beni 2. Yenilikçi Markalar Zirvesi’ne davet ettikleri için bütün enerjimle kendilerine teşekkür ediyor; ve bu yoldaki tutku, coşku ve başarılarının daim olmasını diliyorum. IŞILDA Eduplus!